تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئو کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس منتشر شد

در فاصله‌ی چند روز پس از معرفی آیفون ۱۱ پرو مکس، نخستین کالبدشکافی این گوشی در یوتیوب منتشر شده که باتری بزرگتر را نسبت به نسل قبل نشان می‌دهد.

نخستین ویدئوی کالبدشکافی آیفون ۱۱ پرو مکس اپل (Apple iPhone 11 Pro Max) سرانجام منتشر شد تا ما را با اجزای داخلی پرچم‌دار جدید کوپرتینویی‌ها بیشتر آشنا کند. این ویدئو که از سوی کانال DChannel در یوتیوب منتشر شده است، سخت‌افزار مختلف آیفون ۱۱ پرو مکس را به‌خوبی نشان می‌دهد. جالب‌توجه‌ترین نکته درمورد کالبدشکافی آیفون ۱۱ پرو مکس این است که ظاهرا گوشی جدید اپل از یک باتری با ظرفیت ۱۵/۰۴ وات‌ساعت استفاده می‌کند.

در مقایسه متوجه می‌شویم که آیفون XS Max دارای باتری ۱۲/۰۶ وات‌ساعت بود و این یعنی باتری آیفون جدید به‌میزان تقریبا ۲۵ درصد بزرگ‌تر است. بدون درنظرگرفتن بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری، همین ظرفیت بیشتر باتری اصلی‌ترین دلیل بهره‌مندی آیفون ۱۱ پرو مکس از عمر باتری بهتر نسبت به قبل است.

اپل ادعا کرده است که گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس پنج ساعت عمر باتری بیشتری نسبت به آیفون ۱۰ اس مکس دارد. گرچه تکرار آزمایش‌های داخلی اپل برای سنجش عمر باتری گوشی‌ها توسط سایر کار ساده‌ای نیست، اما ظاهرا ادعاهای کوپرتینویی‌ها تا حدی حقیقت دارند.

کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس

در واقع رسانه‌های مختلفی از بهتر شدن عمر باتری گوشی جدید اپل نسبت به نسل قبل خبر داده‌اند؛ برای مثال، آیفون ۱۱ پرو مکس داده‌شده به کارشناس وب‌سایت ورج توانسته است با یک بار شارژ بین ۱۲ تا ۱۴ ساعت دوام بیاورد؛ این میزان برای آیفون ۱۰ اس مکس به سختی به ۱۰ ساعت می‌رسید. البته بهبود عمر باتری آیفون ۱۱ پرو مکس صرفا به بیشتر شدن ظرفیت آن مربوط نیست و می‌تواند ارتباطاتی با تراشه‌ی جدید A13 بایونیک هم داشته باشد. اپل می‌گوید A13 کم‌مصرف‌ترین تراشه‌ای است که تاکنون توانسته تولید کند. 

مورد جالب دیگر در ویدئوی کالبدشکافی این است که باتری جدید آیفون ۱۱ پرو مکس شبیه حرف L به‌نظر می‌رسد. باتری گوشی‌های هوشمند به‌طور معمول شکل‌ عجیب و غریبی ندارند و در اغلب اوقات، مستطیل‌شکل هستند. اپل با استفاده از شکل L کاری کرده است تا فضای بیشتری در داخل گوشی در دسترس باشد تا بتواند باتری بزرگ‌تری را در آن جای دهد. گفتنی است، آیفون ۱۰ اس مکس هم از باتری L-شکل بهره می‌بُرد. در ویدئوی کالبدشکافی آیفون ۱۱ پرو مکس، همچنین نگاهی به دیگر سخت‌افزار داخلی گوشی اپل نظیر دوربین سه‌گانه و... خواهیم انداخت.

دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه چیست؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع آیفون‌های اپل نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های موبایل آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئو کالبدشکافی آیفون 11 پرو مکس منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..