تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردشکنی پرچمدار جدید ویوو دربنچمارک AnTuTu + تصاویر

ثبت رکوردی جدید در آزمایش AnTuTu توسط گوشی جدید ویوو +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز ویوو به صورت رسمی از دستگاه جدید خود با نام NEX 3 رونمایی کرد. این گوشی صفحه نمایشی منحصر به فرد دارد که توجه کارشناسان را به خود جلب کرده، همچنین با توجه به آزمایش‌های اخیر، از نظر عمبکرد نیز در زمره برترین پرچمداران بازار قرار می‌گیرد. دلیل این توانایی در پردازش وجود تراشه +Snapdragon 855  است که می‌تواند سرعت کارکرد گوشی بسیار افزایش دهد. البته ما فکر می‌کنیم احتمالا در ساخت این گوشی از یک چیز دیگر نیز استفاده شده که سرعت عملکرد آن را بسیار بالا برده است و در خنک سازی آن کمک می‌کند.

رکوردشکنی NEX 3 ویوو در آزمایش AnTuTu

دلیل این ادعا این است که وقتی این گوشی در آزمایش بنچمارک AnTuTu شرکت کرد، بهترین امتیازی که تاکنون ثبت شده است را به نام خود زد. گوشی جدید ویوو با ثبت امتیازی بیشتر از ROG ایسوس (Asus ROG Phone II) توانست جلوتر از آن در فهرست بنشیند. در تصویر زیر تفاوت امتیاز‌های ثبت شده توسط سه گوشی ویوو، ایسوس و سونی را مشاهده می‌کنید:

ثبت رکوردی جدید در آزمایش AnTuTu توسط گوشی جدید ویوو +تصاویر

بیشتر بخوانید: انتشار اطلاعات هدفون بی‌سیم ویوو، محصولی برای رقابت با اپل ایرپاد + تصاویر

این اعداد واقعا زیاد بوده و بسیار برای این شرکت خوب به نظر می‌رسد. اما با وجود این که امتیاز این آزمایش بسیار خیره‌کننده است، اما نرسیدن NEX 3 به امتیاز ۵۰۰ هزار ممکن است برای شرکت سازنده کمی ناامیدکننده باشد. البته مطمئنیم که به زودی این امتیاز به وسیله یک محصول جدید ثبت خواهد شد، زیرا سرعت پیشرفت پردازنده‌های تلفن همراه بسیار زیاد است.

ثبت رکوردی جدید در آزمایش AnTuTu توسط گوشی جدید ویوو +تصاویر

زیبایی ظاهری ویوو NEX 3

تنها موفقیت گوشی جدید ویوو در پردازنده آن خلاصه نمی‌شود بلکه NEX 3 دارای ظاهر بسیار جذابی نیز است که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. به قدری این گوشی جذاب است که شاید بتوان به آن لقب یکی از زیبا‌ترین گوشی‌های موجود را داد. وجود یک نمایشگر Full View آبشاری در پنل سوپر امولد ۶.۸۹ اینچی می‌تواند یکی از دلایل اصلی این زیبایی باشند. البته نباید نسبت بدنه به صفحه نمایش بی‌نظیر ۹۹.۶ درصدی را فراموش کنیم.

اگر به دنبال خریدن این گوشی هستید باید ۳ هفته دیگر صبر کنید، زیرا این گوشی تا آن موقع در بازار آماده عرضه خواهد شد. قیمت این دستگاه با پیکربندی‌های مختلف متفاوت است. قیمت نسخه‌ای که دارای ویژگی‌های پایه این گوشی، یعنی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۷۰۰ دلار است. مدل ۸/۲۵۶ این گوشی که از اینترنت نسل پنجم نیز پشتیبانی می‌کند ۸۱۰ دلار است. قیمت مدل ۱۲ گیگابایتی همین نسخه دارای برچسب قیمت ۸۸۰ دلار است.

انتهای پیام/

رکوردشکنی گوشی NEX 3 ویوو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردشکنی پرچمدار جدید ویوو دربنچمارک AnTuTu + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..