تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست امیرمحمد یزدانی از نفر سوم جهان

ایسنا: در ادامه رقابتهای روز نخست کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در نورسلطان قزاقستان و در وزن ۶۵ کیلوگرم، امیر محمد یزدانی که در دور نخست برابر باتیر بوریاکوف از ترکمنستان 15 بر 2 پیروز شدن بود، در دور دوم به مصاف آنخاندرو والدس توبیر دارنده دو مدال برنز جهان از کوبا رفت که در یک کشتی پر افت و خیز 13 بر 9 شکست خورد. یزدانی که در این کشتی با تلاش فراوان امتیاز جمع می کرد، دو فن پرتابی 4 امتیازی خود تا مسابقه را واگذار کند.

در صورت راه یابی این کشتی گیر کوبایی به فینال، یزدانی شانس مدال برنز خواهد داشت در غیر اینصورت حذف می‌شود.

همچنین در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۳۵ کشتی‌گیر حضور دارند، رضا اطری پس از استراحت در دور نخست تا دقایقی دیگر برابر اولادیسلاو آندریف از بلاروس کشتی می‌گیرد و در صورت برتری در مرحله یک هشتم نهایی برابر برنده مبارزه کره شمالی و اوکراین به روی تشک می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست امیرمحمد یزدانی از نفر سوم جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..