تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمزموبیل RM-X2 معرفی شد؛ ابرخودروی شاسی بلندها

شرکتی به‌نام رمزموبیل از یک خودروی شاسی‌بلند قدرتمند به نام RM-X2 رونمایی کرده است که توانایی‌های ابرخودروها را در قالب یک خودروی شاسی‌بلند ارائه می‌دهد. 

رمزموبیل RM-X2 یک خودروی آفرود جدید است که در نگاه اول طراحی آن تلفیقی از هاموی و خودروی معروف بازی ویديویی هیلو به‌نظر می‌رسد؛ اما سازنده‌ی این مدل، آن را یک ابرخودروی چندکاره‌ی شاسی‌بلند می‌داند که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ رونمایی شد. 

نگاهی به مشخصات رمزموبیل RM-X2 نشان می‌دهد که ادعای سازنده‌ی آن چندان هم بی‌ربط نیست. در ساخت شاسی یکپارچه (مونوکوک) این خودرو از فیبرکربن استفاده شده و برخی قسمت‌ها دارای پوشش تفلون هستند تا در برابر آلودگی‌های خارجی نظیر خاک و گل محافظت شوند. مشتریان این مدل امکان سفارش خودروی خود در دو نسخه‌ی ۶ و ۸ نفره را دارند. از دیگر امکانات رمزموبیل RM-X2 باید به سیستم تعلیق بادی این خودرو با قابلیت تغییر بیش از ۳۰ سانتی‌متر اشاره کرد. این سیستم تعلیق ویژه از حسگرهای لیزری برای اندازه‌گیری ارتفاع خودرو استفاده می‌کند و همواره ارتفاع خودرو از سطح زمین را در بهترین حالت ممکن حفظ می‌کند.

Ramsmobile RM-X2

ورود و خروج سرنشینان به کابین RM-X2 از طریق درهای قیچی‌شکل بزرگ انجام می‌شود. درون کابین این خودرو نیز نمایشگرهای متعددی برای استفاده‌ی راننده و سرنشینان وجود دارد و کابینی کاملا مدرن دیده می‌شود. رمزموبیل به مشتریان خود توانایی شخصی‌سازی در بخش پیشرانه را نیز داده است و حتی امکان سفارش این خودرو با موتور برقی نیز وجود دارد.

Ramsmobile RM-X2

مقاله‌های مرتبط:

اولین پیشرانه‌ی قابل انتخاب برای RM-X2 نمونه ۶/۲ لیتری سوپر شارژر LT5 شورولت است. پیشرانه‌ی بعدی دیزلی و از نوع دورامکس V8 با حجم ۶/۶ لیتر است. در نهایت نیز پیشرانه‌ی الکتریکی قابل سفارش است. شرکت رمزموبیل قدرت پیشرانه این خودرو را ۹۹۹ اسب‌بخار اعلام کرده و گفته که با این قدرت RM-X2 می‌تواند در ۳/۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند، اما اشاره نشده که این قدرت ۹۹۹ اسب‌بخاری متعلق به کدام یک از سه پیشرانه‌ی قابل انتخاب برای این مدل است.

Ramsmobile RM-X2

Ramsmobile RM-X2 Ramsmobile RM-X2 Ramsmobile RM-X2 Ramsmobile RM-X2

رمزموبیل فعلا تنها ۱۲ دستگاه از این خودرو را برای سال ۲۰۲۰ تولید خواهد کرد. به‌گفته‌ی این شرکت، مدل RM-X2 در نهایت در ۴ نسخه‌ی مختلف تولید خواهد شد که سبک‌وزن‌ترین آن‌ها ۱۵۰۰ کیلوگرم وزن دارد. امکان سفارش صفحات ضدگلوله روی بدنه نیز به‌صورت سفارشی برای رمزموبیل وجود دارد اما اطلاعات بیشتری از این مدل منتشر نشده است و باید تا سال ۲۰۲۰ صبر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمزموبیل RM-X2 معرفی شد؛ ابرخودروی شاسی بلندها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..