تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام زمان انتظار قدوس برای دریافت حکم دادگاه CAS

خبرگزاری تسنیم: به نقل از Sverigesradio سوئد، باشگاه اوسترشوندس اعلام کرد با برخورداری از چند وکیل برجسته بین‌المللی از شانس زیادی برای ابطال حکم فیفا در پرونده شکایت باشگاه اوئسکا اسپانیا برخوردار است.

همچنین عضو سرویس رسانه‌ای باشگاه اوسترشوندس اعلام کرد روز گذشته (چهارشنبه) شکایتی را به دادگاه CAS ارائه دادند و انتظار می‌رود روند بررسی این پرونده و اعلام حکم از شش تا 12 ماه طول بکشد.

کمیته انضباطی فیفا مدتی قبل باشگاه اوسترشوندس سوئد را از 2 پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم کرد. سامان قدوس، مهاجم پیشین اوسترشوندس که سال گذشته به آمیای فرانسه پیوست با محرومیت 4 ماهه از بازی و پرداخت جریمه نقدی 4 میلیون یورویی در حق باشگاه اوئسکا اسپانیا مواجه شد. سامان قدوس سال گذشته پیش از پیوستن به آمیا قرارداد داخلی با این باشگاه اسپانیایی منعقد کرد که در نهایت منجر به شکایت آنها و صدور احکام سنگین از سوی فیفا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام زمان انتظار قدوس برای دریافت حکم دادگاه CAS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..