تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها راه برای رسیدن به دروازه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یک گل خورده در سه بازی، آمار خوبی برای خط دفاع پرسپولیس در فصل جدید است. هر چند تراکتورسازی و سپاهان بدون گل خورده، جلوتر از تیم کالدرون قرار دارند. با این حال، پرسپولیسی‌ها در آستانه دربی صاحب یک رکورد ویژه هستند. هیچ تیمی هنوز نتوانسته از داخل محوطه، دروازه‌شان را تهدید کند. در سه بازی ابتدایی لیگ هجدهم، بر اساس آمار متریکا 15 شوت به سمت دروازه پرسپولیس زده شده که 11 تای آن‌ها، خارج محوطه بوده‌اند. تراکتورسازی 2 بار و پارس و صنعت نفت، هر کدام یک شوت از داخل محوطه به سمت دروازه پرسپولیس زده‌اند که هیچکدام هم، داخل چارچوب نبوده‌اند.

حریفان پرسپولیس، در این بازی‌ها فقط 4 شوت داخل چارچوب به سمت دروازه پرسپولیس داشته‌اند که همگی، از بیرون محوطه زده شده‌اند. تراکتورسازی با شوت از راه دور حاج صفی به گل رسید و ضربه آزاد میمبلا را هم بیرانوند دفع کرد. بازی با صنعت نفت نوبت رادوشوویچ بود که ضربه آزاد ریکانی را مهار کند و شوت از راه دور کعبی هم، نتوانست خطری روی دروازه بسازد. این یعنی هیچکدام از حریفان پرسپولیس، نتوانسته‌اند از داخل محوطه ضربه‌ای به چارچوب این تیم بزنند و تنها راه رسیدن به دروازه بیرانوند و رادوشوویچ، استفاده از شوت‌های از راه دور بوده است.

تا اینجای فصل، هر سه مدافع میانی پرسپولیس، عملکردی بسیار خوبی داشته‌اند و همین موضوع، باعث شده رسیدن به محوطه جریمه آن‌ها کار سختی باشد. از طرفی در غیاب کامیابی‌نیا، هافبک‌های حریف فضای بیشتری برای شوتزنی از پشت محوطه جریمه دارند. نوراللهی خصوصیات تهاجمی‌تری از کامیابی‌نیا دارد و شجاع خلیل‌زاده هم، خطاهای خطرناکی انجام می‌دهد. هر دو کاشته صنعت نفت نزدیک دروازه پرسپولیس، با خطاهای خلیل‌زاده بدست آمد و بازی با تراکتورسازی هم نوراللهی، خطایی داد که منجر به ضربه آزاد میمبلا شد.

اگر پرسپولیس در دربی تهران هم به همین روند ادامه دهد، احتمالا تیم استراماچونی هم روی گلزنی از همین راه به آن‌ها حساب باز می‌کند. زده شدن 73 درصد شوت‌ها و صد در صد شوت‌های داخل چارچوب از پشت محوطه، نشان می‌دهد تا زمانی که مدافعان تیم کالدرون روی فرم باشند رسیدن به محوطه جریمه آن‌ها ماموریتی غیر ممکن خواهد بود.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها راه برای رسیدن به دروازه پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..