تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت بازی Death Stranding سه سال طول کشید

تیم سازنده بازی Death Stranding بسیار کوچک بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هیدئو کوجیما به تازگی از عنوان مرموز Death Stranding پرده برداری کرده و بر اساس آنچه که او در تریلر‌های این بازی نمایش داده است به نظر می‌رسد این بازی قرار است حداکثر سطح گرافیک قابل پشتیبانی در کنسول PS4 را به گیمر‌ها نشان دهد؛ از طرفی هم این بازی با توجه به اینکه عنوان مذکور در سبک اکشن جهان باز ساخته شده است گرافیک بازی خود را بیشتر از قبل نشان خواهد داد.

کوجیما چندی پیش اعلام کرد که مراحل ساخت این بازی ۳ سال زمان برده و به نظر می‌رسد تیم سازنده این عنوان به صورت شبانه روزی برای طراحی این بازی تلاش کرده است. کوجیما به تازگی درباره تیم سازنده این بازی حرف زد و گفت: "تیم سازنده این بازی متشکل از ۸۰ نفر بود که این تعداد نیرو برای ساخت عنوان سطح AAA بسیار کم است. از طرفی هم با توجه به اینکه برای ساخت عنوان Death Stranding مانند بازی Metal Gear Solid 5 نیازی به ساخت موتور گرافیکی جدید نبود، مراحل ساخت بازی با همین تعداد نیروی کم به سرعت پیش رفت و بازی در ۳ سال آماده عرضه شد."

تیم سازنده بازی Death Stranding بسیار کوچک بود

او همچنین اعلام کرد که سرعت بالایی در بازی سازی دارد و گفت که اگر شرکت سونی یا نینتندو قصد داشتند این عنوان را بسازند باید حداقل ۸ سال زمان روی آن می‌گذاشتند این در حالی است که من در کمتر از نیمی از این زمان توانستم عنوان مذکور را بسازم و در صورتی که به مصاحبه‌ چهار سال پیش من نگاه کنید، اعلام کرده بودم که می‌توانم در مدت بسیار کوتاهی بازی بسازم و اکنون این موضوع را ثابت کردم.

بیشتر بخوانید: عرضه نسخه بتا بازی Nioh 2

عنوان Death Strandin قرار است در ۸ نوامبر به طور انحصاری برای کنسول PS4 وارد بازار شود که انتظار می‌رود در همان ابتدای عرضه مورد استقبال گیمر‌های این کنسول قرار گیرد.

انتهای پیام/

هیدئو کوجیما سریع‌ترین سازنده بازی رایانه‌ای در جهان است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت بازی Death Stranding سه سال طول کشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..