تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال نه حریف PSG شد و نه وی‌ای‌آر / سیمئونه از شکست فرار کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شروع کهکشانی ها در لیگ قهرمانان دور از انتظار بود. رئال با انبوهی غایب برابر پی اس جی ای که این تیم هم غایبان سرشناسی داشت به میدان رفت و بازی را با سه گل واگذار کرد. در طول بازی نیز میزبان برتری کاملا محسوسی روی رئال داشت و تیم زیدان فرسنگ ها از روزهای خوب خود فاصله داشت. با این وجود رئال دو بار نیز به گل رسید که هر دو مردود اعلام شدند.

دقیقه 36 و در حالی که بازی با دو گل به سود پی اس جی دنبال می شد، گرت بیل موفق به گلزنی شد. گل ابتدا توسط داور مورد قبول قرار گرفت اما پس از بررسی وی ای آر مردود اعلام شد. بیل به کمک دست خود موفق به کنترل توپ شده بود.

دقیقه 76 مسابقه نیز کریم بنزما توانست برای رئال گلزنی کند اما کمک داور پرچم زد و در وی ای آر نیز مردود بودن گل تایید شد. قبل از اینکه توپ به بنزما برسد، لوکاس واسکز در شرایط آفساید به سمت توپ حرکت کرده بود و به نوعی دخالت موثر در صحنه داشت.

یوونتوس و اتلتیکومادرید در مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که تورینی ها با دو گل از حریف پیش افتادند اما این پایان کار نبود و شاگردان سیمئونه موفق شدند گل های خورده را جبران کنند. 

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال نه حریف PSG شد و نه وی‌ای‌آر / سیمئونه از شکست فرار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..