تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدرت‌نمایی ایران در خلیج‌فارس؛ رژه ۲۰۰ شناور ارتش و سپاه با حضور رئیس مجلس، فرمانده کل ارتش و جانشین فرمانده کل سپاه

دریادار دوم مجتبی محمدی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس و تشریح برنامه‌های نیروهای مسلح در این هفته برگزار شد اظهار داشت: در دو نقطه از کشور مراسم رژه نیروهای مسلح به صورت ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: در تمام مراکز استان‌ها رژه نیروهای مسلح در سطح استانی برگزار می‌شود و تنها در تهران و در کنار مرقد مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی این مراسم با حضور رئیس جمهور و در بندرعباس با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت ملی برگزار می‌شود.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا در ادامه افزود: علاوه بر حضور ریاست مجلس، ما میزبان فرماندهان ارشد نظامی کشور از جمله فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز خواهیم بود.

وی در تشریح برنامه‌های نیروهای مسلح برای رژه ملی در بندرعباس گفت: بیش از ۲۰۰ شناور نیروی دریایی سپاه و ارتش و دریابانی نیروی انتظامی و شناورهای بسیج دریایی مردمی در این رژه حضور خواهند داشت ضمن آن که واحدهای منتخب پروازی نیروهای سپاه و ارتش با محوریت پایگاه نهم شکاری بندرعباس نیز در روز مراسم بر فراز جایگاه رژه هوایی برگزار می‌شود.

محمدی از رسانه‌های استان برای پوشش خبری این رویداد مهم و ملی دعوت کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها تلاش کنند آنچه لایق و شایسته ملت ایران و در توان نیروهای مسلح و نمایان‌گر اقتدار جمهوری اسلامی است را به تصویر بکشند و این پیام مهم که نیروهای مسلح آماده پاسداری از کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی هستند را به ملت قهرمان ایران مخابره کنند.

وی افزود: نیروهای مسلح ضمن تامین امنیت کشور، پیغام صلح و دوستی را به کشورهای منطقه مخابره خواهند کرد و خواهند گفت تامین امنیت منطقه در گرو اتحاد بین همسایگان است و نیازی به حضور نیروهای بیگانه در منطقه نیست.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا حضور مردم برای تماشای رژه نیروهای مسلح را بلامانع عنوان کرد و گفت: این مراسم روز ۳۱ شهریور در محل بلوار ساحلی و پشت استانداری سابق اجرا می شود و برای حضور مردم هم جایگاهی در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان می‌توانند تا ساعت هفت و نیم روز یکشنبه برای تماشای این رژه ملی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مراسم رژه ملی نیروهای مسلح به صورت پخش مستقیم از شبکه استانی خلیج فارس برای مردم به نمایش در خواهد آمد و گوشه‌هایی از رژه نیز از طریق شبکه‌های سراسری یک و خبر پوشش داده می‌شود.

محمدی سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و حضور در گلزار شهدای شهر بندرعباس و دیدار با خانواده شهدا را از مهم‌ترین برنامه‌های نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان برشمرد و افزود: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و برگزاری محافل انس با قرآن نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

۶۴۲۱۷۲۱۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدرت‌نمایی ایران در خلیج‌فارس؛ رژه ۲۰۰ شناور ارتش و سپاه با حضور رئیس مجلس، فرمانده کل ارتش و جانشین فرمانده کل سپاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..