تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۹ درصد از جمعیت فعال کشورمان شاغل هستند + اینفوگرافیک

بازار کاربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جامعه‌ای که تعداد بیکاران آن کم باشد، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود. در هر جامعه درصد تعداد شاغلان و بیکاران آن، جزو مهم‌ترین و کلیدی‌ترین نکات برای سنجش توانایی آن دولت برای فراهم کردن بستر اشتغال است. جامعه‌ای که درصد تعداد شاغلان آن به عدد۱۰۰ نزدیک باشد، طبیعتا نه تنها موضوع اشتغال را در میان مردم حل کرده است، بلکه از بسیاری از معضلات اجتماعی که ممکن است در اثر بیکاری دامن جامعه و مردم را بگیرد، جلوگیری به عمل آورده است.

بیشتر بخوانید: پرکارترین مردم جهان + اینفوگرافیک

در ادامه اینفوگرافیکی را مشاهده می‌کنید که در آن درصد شاغلان و بیکاران جمعیت فعال کشورمان، به نمایش درآمده است:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۹ درصد از جمعیت فعال کشورمان شاغل هستند + اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..