تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای نمایش «در انتظار ماهی سیا متوسط» از مهرماه

اجرای نمایش «در انتظار ماهی سیا متوسط» از مهرماهمزدک میرعابدینی نویسنده، تهیه کننده و کار گردان نمایش «در انتظار ماهی سیا متوسط» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره متن این نمایش گفت: این نمایش فضایی تیمارستانی از داستان‌های کوتاه چخوف را با بازی هنرمندان روایت می‌کند.

وی افزود: بنده ۸ سال پیش نمایش «در انتظار ماهی سیا متوسط» را برای کودکان به قصد تجربه انتظار ماندن نوشتم.

میرعابدینی با اشاره به انتخاب بازیگران برای بازی در نمایش «در انتظار ماهی سیا متوسط» اظهار کرد: بنده به عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه کننده این نمایش به دلیل بودجه محدود، هنرمندان آشنا را برای بازی در نمایش «در انتظار ماهی سیا متوسط» انتخاب کردم.

وی ادامه داد: هر صندلی تئاتر مخصوص به یک نفر است و به دلیل سنگینی متن نمایش، دوست دارم نمایشی عامه پسند را به مخاطب تحویل دهم.

این کارگردان درباره مدت زمان تمرین برای نمایش «در انتظار ماهی سیا متوسط» گفت: برای اینکه بتوانیم یک اجرای عالی از دیدگاه مخاطب داشته باشیم به مدت ۳ ماه مداوم تمرین را با همکاری بازیگران جلو بردیم و الان هم یک هفته‌ای است که به تمرین نمایش در سالن می‌پردازیم.

وی افزود: بنده از همکاری و بازی هنرمندان به خصوص طراحی زیبای صحنه و لباس ندا صارمی منفرد رضایت کامل دارم.

میرعابدینی بیان کرد: بنده در آمریکا در ۲ الی ۳ تئاتر به عنوان آهنگساز و بازیگر با رقابت زیاد فعالیت داشتم. در ایران هم همکاری ام با پانته آ بهرام و محسن حسینی به دلیل مشکلاتی که گریبان گیر تئاتر است تا پایان انجام نشد.
گفتنی است نمایش «در انتظار ماهی سیا متوسط» از تاریخ ا تا ۳۰ مهر ماه در تماشاخانه شانو هر شب ساعت ۲۱ به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای نمایش «در انتظار ماهی سیا متوسط» از مهرماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..