تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنر پلی 3e با قیمت ۱۰۰ دلار معرفی شد

آنر پلی 3e گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدیدی است که از سخت‌افزاری مناسب در کنار طراحی قابل‌قبول بهره می‌گیرد و بازار پایین‌رده‌ها را هدف قرار داده است.

گوشی‌های هوشمند روزبه‌روز درحال پیشرفت هستند و شرکت‌های گوشی‌ساز برای جانماندن از قافله، محصولاتی را با نوآوری‌های جدید و البته قیمت بسیار بالا روانه‌ی بازار می‌کنند. در این بین برخی شرکت‌ها در کنار عرضه‌ی محصولات بالارده، به فکر بازار پایین‌رده‌ها هم هستند و محصولاتی را برای این بازار عرضه می‌کنند. آنر،‌ زیرشاخه‌ی شناخته‌شده‌ی هواوی، یکی از این شرکت‌ها به‌شمار می‌آید که اخیرا به رونمایی گوشی ۱۰۰ دلای آنر پلی ۳ ای (Honor Play 3e) پرداخته است.

آنر پلی 3 ای هواوی / Huawei Honor Play 3e

گوشی آنر پلی 3e برای پردازش کارها به سیستم-روی-چیپ MT6762R مدیاتک مجهز شده است و از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند. در ضمن مدلی از این گوشی نیز قرار است با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به‌فروش برسد که قیمتش اندکی بالاتر است. پنل پشتی گوشی جدید آنر میزبان یک دوربین مجهز به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی است. افزون بر این‌ها، آنر پلی 3e به‌طور کلی طراحی جالب و جمع‌و‌جوری دارد.

آنر پلی 3 ای هواوی / Huawei Honor Play 3e

در پنل جلویی دستگاه،‌ شاهد یک نمایشگر ۵.۷۱ اینچ با پنل LCD هستیم که محتوای بصری را با وضوح HD پلاس به‌نمایش می‌گذارد. دوربین سلفی دستگاه در بریدگی بالای نمایشگر آن جای گرفته است و از حسگر ۵ مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 بهره می‌گیرد. باتری به‌کاررفته در آنر پلی 3e ظرفیتی معادل ۳٬۰۲۰ میلی‌آمپرساعت دارد؛ در ضمن این گوشی به سیستم‌عامل اندروید ۹ پای با رابط کاربری EMUI 9.1 مجهز شده است.

آنر پلی 3 ای هواوی / Huawei Honor Play 3e

محصول جدید آنر هم‌اکنون با قیمت ۱۰۰ دلار برای مدل پایه و ۱۲۵ دلار برای مدل مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، برای پیش‌خرید در دسترس است. علاقه‌مندان می‌توانند آنر پلی 3e را در سه رنگ متفاوت (مشکی، طلایی و آبی) تهیه کنند. در ضمن به دو نفر از پیش‌خرید‌کنندگان خوش‌شانس این دستگاه، بلیط سفر سه‌روزه به شهر دوبی هدیه داده می‌شود.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنر پلی 3e با قیمت ۱۰۰ دلار معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..