تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی تقاضای کاغذ ناشران استان قم در هشتاد و نهمین جلسه کمیته تخصیص کاغذ

بررسی تقاضای کاغذ ناشران استان قم در هشتاد و نهمین جلسه کمیته تخصیص کاغذبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هشتاد و نهمین جلسه کمیته تخصیص و توزیع کاغذ نشر با حضور اعضا روز سه‌شنبه (۲۶ شهریورماه) در محل اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران ایران (آشنا) برگزار شد.

این جلسه به تخصیص کاغذ به ناشران استان قم اختصاص داشت و از مجموع ۲۳۰ درخواست ناشران این استان، تقاضای ۱۷۰ ناشر مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه سوابق ناشران قم بر اساس تعداد عناوین منتشر شده و مصرف کاغذ ناشر در سال‌های گذشته، تخلفات ناشران و میزان کاغذ تخصیص یافته به ناشران در سال ۱۳۹۷ بررسی شدند و بر اساس عملکرد ناشران کاغذ نشر به ناشران تخصیص پیدا کرد.

در هشتاد و نهمین جلسه کمیته تخصیص کاغذ نشر ۱۰۶۳ بند کاغذ تحریر به ناشران استان قم تخصیص یافت.

کمیته تخصیص و توزیع کاغذ نشر متشکل از نماینده‌ای از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگانی از اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران و اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران کشور (آشنا) است.

در جلسات کمیته تخصیص کاغذ نشر تقاضا‌های ناشران مرحله به مرحله و با توجه به میزان تقاضای ناشران، تیراژ کتاب، میزان مصرف کاغذ ناشران در سال‌های گذشته و میزان تخصیص کاغذ به ناشر در سال ۱۳۹۷ و سال جاری مورد بررسی قرار می‌گیرد و به تقاضا‌های ناشران پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی تقاضای کاغذ ناشران استان قم در هشتاد و نهمین جلسه کمیته تخصیص کاغذ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..