تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش زنده زومیت از رویداد معرفی هواوی میت 30 [پنجشنبه ساعت ۱۶:۳۰]

هواوی ساعت ۱۶:۳۰ فردا به وقت تهران نسل جدید خانواده‌ی میت را رونمایی خواهد کرد و زومیت این رویداد را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد.

هواوی میت ۳۰ درکنار گلکسی نوت ۱۰ و آیفون ۱۱ و پیکسل ۴، یکی از موردانتظارترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ است. هواوی که هم‌اکنون به‌‌دلیل تحریم‌های ایالات متحده‌ی آمریکا با برخی مشکلات دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، قصد دارد در روز آینده به‌صورت رسمی جدیدترین خانواده‌ی گوشی‌هایش، یعنی میت ۳۰ را معرفی کند. گوشی‌های خانواده‌ی میت همواره به داشتن ویژگی‌های نوآورانه مشهور بوده‌اند و قدرت سخت‌افزاری درخورتوجهی داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود میت ۳۰ نیز از این قاعده مستثنی نباشد. شاخه‌ی موبایل هواوی چند هفته‌ پیش به‌صورت رسمی و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد قصد دارد با برگزاری رویدادی در شهر مونیخ آلمان در ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) ساعت ۱۶:۳۰ به‌ وقت تهران، گوشی‌های خانواده‌ی میت ۳۰ را معرفی کند.

موضوع مهم این است که هواوی نمی‌خواهد در کنفرانس مذکور، تنها به معرفی گوشی بسنده کند. درحقیقت، چینی‌ها رویکردی مشابه سال پیش را اتخاذ خواهند کرد و حداقل دو گوشی جدید با نام‌های هواوی میت ۳۰ و هواوی میت ۳۰ پرو را معرفی خواهند کرد. مدل پرو درواقع قرار است مدل گران‌قیمت‌تر هواوی میت ۳۰ باشد و از تمامی نوآوری‌های جدید هواوی بهره بگیرد تا در بازار پرتب‌و‌تاب پرچم‌داران، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. ناگفته نماند مدل معمولی نیز قرار است تا حد زیادی شبیه به همان مدل پرو باشد و فقط در برخی زمینه‌ها سخت‌افزار ضعیف‌تری داشته باشد تا نهایتا با قیمت ارزان‌تری به دست مشتریان برسد.

پوشش زنده‌ی زومیت در روز آینده از همین صفحه قابل‌مشاهده خواهد بود:

دیدگاه شما درباره‌های هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش زنده زومیت از رویداد معرفی هواوی میت 30 [پنجشنبه ساعت ۱۶:۳۰]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..