تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سخنگوی وزارت کشور به حذف نام شهدا از برخی معابر و خیابان‌های تهران

سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در واکنش به موضوع حذف عنوان شهید در برخی از اسامی معابر اظهار کرد: آن چه بدیهی است این است که نام شهدای گرانقدر تحت هیچ شرایطی از معابر و خیابان‌ها حذف نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: مسؤولان شهری مطمئناً پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد کما اینکه شهرداری تهران هم از ابتدای طرح این موضوع در رسانه‌ها، بررسی‌های لازم را انجام داد و پاسخگو بود.

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: همین رویه را درمورد هر شهری که این دغدغه بوجود آمده باشد را خواهیم داشت و سازمان شهرداری‌ها با نظارت بر شهرداری‌های سراسر کشور از این مطالبه جامعه صیانت خواهد داشت. 

سامانی یادآور شد: از شهروندان عزیز می‌خواهیم مثل همیشه در موضوعات مرتبط با شهر خود حساس و مانند همین موضوع خواهان توضیح و اصلاح باشند؛ این نشانه زیست هوشیارانه شهروندان ماست، اما از طرف دیگر مردم عزیز ما مطالبه دارند که آرامشی که ارمغان ایثار شهدای والامقام ماست، تحت الشعاع فضاسازی‌های رسانه‌ای قرار نگیرد.

۲۱۷۲۱۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سخنگوی وزارت کشور به حذف نام شهدا از برخی معابر و خیابان‌های تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..