تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی آسیب های تک فرزندی را «در نسل امروز» را ببینید

بررسی آسیب های تک فرزندی را «در نسل امروز» را ببینیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه تلویزیونی «نسل امروز» جمعه این هفته (۲۹ شهریور ماه)، با عنوان «فرزندپروری» به بررسی خطر عدم رغبت به فرزند آوری و تک فرزندی در «نسل امروز» می‌پردازد.

حسین مروتی پژوهشگر و جمعیت شناس، زهرا صادقی، مادر هفت فرزند و زهره الهیان نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی میهمانان این هفته «نسل امروز» خواهند بود.

برنامه تلویزیونی «نسل امروز»، جمعه‌ها ساعت ١٠:٢٠ از شبکه ٥ سیما پخش خواهد شد، همچنین بازپخش این برنامه نیز ساعت ۰:۴۰ بامداد دوشنبه به روی آنتن می‌رود.

تهیه کنندگی این برنامه بر عهده مریم فیروزی و اجرا و سردبیری آن نیز بر عهده امیرابراهیم رسولی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی آسیب های تک فرزندی را «در نسل امروز» را ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..