تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح برنامه های موزه انقلاب اسلامی برای هفته دفاع مقدس

تشریح برنامه های موزه انقلاب اسلامی برای هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت:ما امروز بعد از ۳۹سال از آغاز جنگ تحمیلی ثمرات دفاع مقدس را بیش از هر زمانی درک می‌کنیم و نقش آفرینی منطقه‌ای و بین المللی و شکست داعش بدون تردید ریشه در دفاع مقدس دارد.

او با بیان اینکه به اعتقاد من دفاع مقدس شناسنامه عزت و سربلندی ملت ایران است، بیان کرد: خوشبختانه ملت ما بیش از گذشته قدرشناس شهدا و خانواده‌های آن‌ها است و این قدرشناسی بسیار ارزشمند است بنابراین شرط ادب حکم می‌کند که ما نیز قدرشناس آن ایثارگری‌ها باشیم.

جعفری اظهار کرد:ما اینجا یک فعالیت بین بخشی داریم. مجموعا در هفته دفاع مقدس آینده ۴۶برنامه مهم داریم و اولین برنامه ما نمایشگاه شکار کرکس‌ها (نمایشگاه تخصصی پهپاد‌های غنیمت گرفته شده یا ساقط شده) است که این مجموعه شنبه۳۱شهریور ماه افتتاح می‌شود.

او ادامه داد:سامانه سوم خرداد نیز به موزه دفاع مقدس منتقل شده و در معرض دید قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان کرد:ما در عصر شنبه همایش ملی صلح را داریم و نمایشگاه بعدی ما نمایشگاه پایان داعش است. در این نمایشگاه مجموعه ماشین‌های انتحاری و اسناد و مدارک داعش، کتاب‌های درسی و مبادی فقهی داعش به نمایش گذاشته خواهند شد. در کنار این نمایشگاه نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی هوا فضا را هم داریم.

او افزود:نمایشگاه دیگر نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس است. همایش تجلیل از بازنشستگان نیرو‌های مسلح را داریم و اجتماع بزرگ علی اکبریون را برگزار خواهیم کرد.

جعفری گفت:نمایشگاه شرح خاطره عکاسان دفاع مقدس نیز برگزار خواهد شد در ضمن از سناریوی ۵موزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود و فاز اول موزه مقاومت افتتاح می‌شود.

او با بیان اینکه یادواره شهدای دیده بان نیز اجرا خواهد شد، بیان کرد: برای دومین سال تئاتر موزه‌ای و کرسی روایتگری سرباز و دفاع مقدس نیز اجرا خواهد شد.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت:همایش عصمت عاشورایی نیز برگزار می‌شود، زیرا ما بیش از ۷۰۰۰شهید زن داریم؛ برنامه نقد فیلم‌های دفاع مقدس نیز تحت عنوان انتهای خیابان سرو برگزار می‌شود. برای تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس همایش از مدرس تا سنگر را داریم و به امید خدا همایش حضور را برگزار می‌کنیم.

او اظهار کرد: اولین جشنواره شعر چاوشی بیداران برگزار می‌شود و همینطور اجلاس همدلی و هم دردی با کودکان فلسطین را برگزار می‌کنیم.

جعفری گفت:ما مجموعه تالار‌های موزه را هوشمند کردیم. از بزرگترین پرتال موزه‌ای غرب آسیا نیز رونمایی می‌کنیم و مجموعه هفت پیکر هم افتتاح می‌شود تا مردم از متروی حقانی به صورت مستقیم وارد موزه شوند و همچنین آغاز به کار ارکستر سمفونیک سرو را نیز خواهیم داشت.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح برنامه های موزه انقلاب اسلامی برای هفته دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..