تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"لیست عربی مشترک": قد&#1585

ایمن عوده، رئیس لیست مشترک درباره نتایج نظرسنجی‌ها گفت، مساله مهم این است که مردم عرب علیه نتانیاهو هستند؛ همان طرفی هستند نتانیاهو را ناکام گذاشته و تبدیل به سومین قدرت در پارلمان شده‌اند.

وی افزود: ما از همان ابتدا تاکید کردیم که پاسخ ما به تحریکات جهت دار و نژادپرستانه نتانیاهو در صندوق‌های رای خواهد بود و این اتفاق هم افتاد.

عوده تاکید کرد: ما با آرای خود مانع از تشکیل دولت از سوی نتانیاهو شدیم و به دوره او خاتمه دادیم و بر معامله قرن پیروز شدیم.

رئیس لیست مشترک عربی، نتانیاهو را به دروغگویی و تحریک علیه عرب‌ها در جریان کمپین انتخابات پارلمانی متهم کرد.

عوده در فیلم ویدئویی که آن را در شبکه‌های مجازی منتشر کرد، گفت: نتانیاهو دروغگو بوده و علیه ما تحریک می‌کند. او به یهودی‌ها می‌گوید: (برای رأی دادن) هجوم بیاورید، چرا که عرب‌ها بسیار رأی می‌دهند.

وی افزود: ما با نخست وزیری روبرو هستیم که علیه ما تحریک می‌کند و دروغ می‌گوید.

عوده در این فیلم از عرب‌های ساکن اراضی اشغالی خواسته تا رای دهند. وی همچنین از شرایط بد اقتصادی عرب‌ها صحبت کرد و گفت: آنها ما را مجبور می‌کنند که شهروند درجه دو باشیم و ما باید با این واقعیت مخالفت کنیم.

امطانس شحاده، رئیس لیست تجمع ملی دموکراسی و نامزد دوم لیست مشترک نیز گفت، نتایج نظرسنجی‌ها نشان دادند که قدرت راست‌گراها کاهش یافته و حزب "عوتسما یهودیت" کاهانی نتوانسته میزان تعیین کننده احزاب راست‌گرا را به دست آورد و این یعنی پایان دوره نخست‌وزیری نتانیاهو.

انتخابات کنست روز سه شنبه برگزار شد و رقابت میان نخست وزیر و بنی گانتس، رئیس ستاد کل ارتش وی نزدیک است.

310 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"لیست عربی مشترک": قد&#1585»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..