تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاه جوانان جویای کار را با آگهی استخدام برداشتند

سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: با ارائه مرجوعه قضائی توسط یکی از شهروندان به این پلیس مبنی اینکه با مشاهده آگهی کار در منزل در سایت دیوار با فرد آگهی دهنده تماس و مبلغ 5 میلیون ریال به عنوان هزینه ثبت‌نام و تشکیل پرونده پرداخت و پس از آن پاسخگوی تماس نبوده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان افزود: در تحقیقات مشخص‌ شد متهم علاوه بر فرد مذکور، از افراد دیگری نیز به همین روش کلاهبرداری کرده و سرانجام با بررسی‌های تخصصی متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

وی ادامه داد: وی پس از مشاهده مستندات پلیس، ضمن اقرار به جرم خود اظهار داشت با هدف کسب منافع مالی اقدام به انتشار آگهی‌های جعلی با حقوق و مزایای فریبنده و اغواکننده کردم و به این ترتیب پس از دریافت مبالغی از متقاضیان تلفن‌همراه خود را از دسترس خارج می‌کردم.

مرتضوی به شهروندان و بخصوص افراد جویای کار توصیه کرد: شهروندان مراقب آگهی‌ها و تبلیغاتی که بر روی سایت‌هایی نظیر شیپور و دیوار و یا شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود باشند، سایت‌های تبلیغاتی انجام معامله را در بستر فیزیکی بر عهده خریدار و فروشنده واگذار کرده‌اند، بنابراین شهروندان باید پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهی را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

23231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاه جوانان جویای کار را با آگهی استخدام برداشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..