تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین آمار از دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید / ابتدایی‌ها بیشترین تعداد را دارند

آخرین آمار از دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید / ابتدایی‌ها بیشترین تعداد را دارندبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از وزارت آموزش و پرورش طبق اعلام شاپور محمدزاده معاون وزیر و و سرپرست مرکز امورهماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آخرین آمار ثبت نام دانش آموزان (بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه سناد)، تا ۲۵ شهریورماه را ۱۴ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۷۴۴ نفر بوده است.

او افزود: از این آمار، هشت میلیون و ۱۷۴ هزار و ۸۷۵ نفر در دوره ابتدایی، سه میلیون و ۳۵۱ هزار و ۸۱۷ نفر در دروه متوسطه اول و دومیلیون و ۴۹۲ هزار و ۳۸۸ نفر در دوره متوسطه دوم ثبت نام شده‌اند.

معاون وزیر در ادامه گفت: از میان آمار کل دانش آموزان ثبت نام شده در پایه دهم یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۵۰۲ نفر وارد دبیرستان‌های شاخه نظری، ۳۸۸ هزار و ۱۹ نفر در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و ۴۴۹ هزار و ۸۶۷ نفر در هنرستان‌های شاخه کاردانش ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: کلاف سردرگمی به نام معوقات فرهنگیان/ پول معلمان در آموزش و پرورش چه می‌شود؟

انتهای پیام/

آخرین آمار از ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین آمار از دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید / ابتدایی‌ها بیشترین تعداد را دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..