تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستاورد مهم اجلاس آنکارا، حمایت جدی سران سه کشور از مردم یمن بود

آشنابه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین دور اجلاس سه‌جانبه آنکارا با حضور رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه به میزبانی ترکیه و در آنکارا پایتخت این کشور برگزار شد.

آقای روحانی رئیس جمهور کشورمان در این نشست گفت: «حضور نامشروع نیرو‌های نظامی آمریکا در خاک سوریه، تمامیت ارضی و حاکمیت ملی این کشور به عنوان یک کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد را به مخاطره انداخته است؛ تأکید می‌کنم ضروری است هرچه سریع‌تر نیرو‌های آمریکایی از این منطقه خارج شوند و حاکمیت دولت سوریه در شرق و شمال فرات، همچون بقیه سرزمین سوریه گسترش یابد.»

بیشتر بخوانید:  واکنش متفاوت حسام‌الدین آشنا به تحریم ظریف از سوی آمریکا +عکس

در ادامه پستی که حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در خصوص یکی از دستاوردهای مهم اجلاس آنکارا در حساب کاربری‌اش منتشر کرده است را می‌خوانید:

"مواضع هم‌سو و قاطع رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه در باره حمله به آرامکو و حمایت جدی آنان از مردم یمن و محکوم کردن طرف مقابل یکی از مهمترین دستاوردهای اجلاس سه جانبه آنکارا بود. نقش بی‌بدیل این هم‌گرایی سیاسی در بازدارندگی امنیتی در آن لحظه تاریخی به یاد‌خواهد‌ماند."

آشنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستاورد مهم اجلاس آنکارا، حمایت جدی سران سه کشور از مردم یمن بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..