تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکاوی و تحلیل فساد بازار خودرو را امشب در «تهران ۲۰» ببینید

واکاوی و تحلیل فساد بازار خودرو را امشب در «تهران ۲۰» ببینیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجواد حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و علی علیلو و نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با حضور در استودیوی این برنامه به تحلیل و واکاوی این موضوع می‌پردازند. نظارت بر صنعت خودروسازی، تحریم صنعت خودرو، رانت و سود‌های کلان و ... سرفصل‌های این گفتگو است.

در این برنامه غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در تماس تلفنی از آخرین اقدامات این نهاد در مبارزه با گرانفروشی در صنعت خودرو گزارش می‌دهد.

مخاطبان برنامه «تهران ۲۰» می‌توانند پیام‌های خود را راجع به موضوعات و محور‌های برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۲۰ با ما درمیان بگذارند.

«تهران ۲۰» روز‌های زوج با اجرای «محمد دلاوری» و روز‌های فرد با اجرای «علی مروی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۲۰ از شبکه ۵ سیما میهمان خانه‌های مردم ایران خواهد بود.

این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی است که به صورت مشترک یک هفته درمیان به تهیه کنندگی محمد علی بازی و فرشید محمودی روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکاوی و تحلیل فساد بازار خودرو را امشب در «تهران ۲۰» ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..