تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابهامات مهمی که درباره دختر اّبی بی‌پاسخ ماند + فیلم

ابهامات مهمی که درباره دختر اّبی بی‌پاسخ ماند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر از چند گاهی طی جریانی هماهنگ شده و از پیش طراحی شده، معاندان علیه جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند که غالب آنها کشته سازی است. در چنین جریاناتی عده‌ای فرصت طلب  وارد صحنه می‌شوند و با ایجاد موج جدیدی تلاش می‌کنند تا هدف خود را اجرایی کنند. هر بار با مظلوم نمایی، از فردی اسطوره می‌سازند و از او به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهدافشان بهره می‌برند. 

گزینه اخیر این گروه دختری به نام سحر خدایاری  بود که با عنوان دختر آبی سعی کردند از او یک قربانی بسازند و با جریحه‌دار کردن احساسات عمومی پروژه‌شان را عملی کنند؛ دختری که ظهور ناگهانی‌اش شک و شبهه فراوانی را به دنبال داشت و سوالات زیادی را بر جای گذاشت. گرچه پر واضح بود که آن دسته از افراد به ویژه سلبریتی‌ها و برخی از سیاسیونی که همراه این موج بودند، حتی یک بار هم این سوالات را از خود نپرسیدند.

ویدئویی که در ادامه ارائه شده،  حاوی تعدادی از سوالات کلیدی است که به نظر پاسخ به آنها ضروری بوده و جای تأمل بسیار دارد:

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابهامات مهمی که درباره دختر اّبی بی‌پاسخ ماند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..