تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرر۵۰ میلیون دلاری یک فیلم به کمپانی برادران وارنر و آمازون

خسارت ۵۰ میلیون دلاری یک فیلم به کمپانی برادران وارنر و آمازونبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپوتر، فیلم سینمایی «فنچ طلایی» که واکنش‌های های مثتبی را از سوی منتقدان دریافت نکرده بود در گیشه فروش هفته گذشته که هفته اول اکران آن بود در حالی که ۲۵۴۲ سینما در اختیار داشت تنها ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار دلار فروش کرد. این مقدار بدترین فروش افتتاحیه، با در اختیار داشتن این حجم از سینما است.

در گیشه این هفته «آن:بخش دوم» فیلم دیگر کمپانی برادران وارنر ۴۰ میلیون فروش داشت و در مجموع فروش فیلم‌های اقتباس شده از رمان‌های استیف کینگ را به یک میلیارد رساند.

سود این فیلم که تاکنون ۳۲۴ میلیون دلار به صورت جهانی در ۱۰ روز ابتدایی اکران، فروش داشته بدون شک ضرر ۲۵ تا ۳۰ میلیون دلاری که برادران وارنر از «فنچ طلایی» خورده است را جبران کند. اما استودیو آمازون هم که در ۴۰ درصد این پروژه سرمایه گذاری کرده بود ضرر‌های زیادی را متحمل خواهد شد.

آمازون برای دریافت حق انتشار جهانی این فیلم ۱۶ تا ۱۸ میلیون دلار پرداخت کرده و طبق گفته‌ها این استودیو از سرمایه گذاری در این پروژه چیزی در حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون دلار ضرر کرده است.

شکست نهایی این فیلم نیز که بازیگرانی مثل نیکول کیدمن و آنسل الگروت را دارد، در گیشه‌های جهانی رقم خواهد خورد. تا کنون این فیلم از گیشه‌های خارجی تنها ۸۵۲ هزار دلار فروش داشته، که ۵۵۱ هزار دلار آن مربوط به گیشه روسیه و باقی نیز مربوط به گیشه یازده کشور دیگر می‌شود.

برادران وارنر پیش از این نیز در ماه آگوست با فیلم سینمایی «آشپزخانه» که در افتتاحیه ۵ میلیون فروش کرده بود، شکست خورد. این فیلم که ۳۸ میلیون دلار برای ساخت صرف کرده بود، در نهایت با ۱۹ میلیون دلار به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرر۵۰ میلیون دلاری یک فیلم به کمپانی برادران وارنر و آمازون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..