تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شگفت زدگی یک شاعر از پیشرفت جوانان در حوزه شعر آئینی

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شگفت زدگی یک شاعر از پیشرفت جوانان در حوزه شعر آئینیعباس براتی پور شاعر مذهبی کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جایگاه شعر آئینی و مرثیه اهل بیت در کشور گفت: مطالعه بنده درباره شعر‌های آئینی قدیمی به نسبت شعر‌های امروزی مخصوصا در بازه زمانی ۱۰ سال اخیر نشان دهنده پیشرفت خوب شاعران جوان در شعر آئینی بوده است.

براتی پور افزود: هر چیزی زمان خاص خود را می‌طلبد مثلا تحولات گوناگونی در مرثیه ایجاد شده است که ما نمونه‌های آن را در کتاب شعر شاعران جوان می‌بینیم.

این شاعربیان کرد: شعر آئینی سبک‌های مختلفی را از گذشته تا حال می‌طلبد، اما جوانان امروزی، بیشتر شعر‌های زبان نو را می‌سرایند و مخاطبان جذب این نوع اثر می‌شوند.

وی افزود: در ایام محرم و صفر به علت فضای عاشورایی و مذهبی علاقه‌مندان به ادبیات، توجه بیشتری به شعر آئینی دارند.

وی تصریح کرد:محتشم کاشانی و وصال شیرازی نمونه‌های خوبی برای سرودن مرثیه اهل بیت هستند.

براتی پور گفت: کتابی با عنوان «همه آینه ها: گزیده غزل‌های عاشورایی شاعران معاصر» درباره وقایع عاشوراست که به قلم مهدی مظفری ساوجی و توسط انتشارت سوره مهر چاپ شده و نمونه بسیار عالی با مضمون شعر آئینی است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شگفت زدگی یک شاعر از پیشرفت جوانان در حوزه شعر آئینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..