تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجباری شدن طبابت رایگان پزشکان به دلیل تخلف مالیاتی امکان پذیر نیست

مولایی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اجباری شدن طبابت رایگان پزشکان به دلیل تخلف مالیاتی امکان پذیر نیستجواد مولایی عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مطرح شدن پیشنهادی مبنی بر طبابت رایگان پزشکان اظهار کرد: بر اساس قانون کسانی که دچار تخلف مالیاتی می‌شوند شناسایی و بر اساس نوع تخلف، جریمه‌ای از سوی سازمان امور مالیات کشور تعیین می‌شود بر همین اساس پزشکانی که به دلیل مشکل در استفاده از کارت‌خوان یا هر مسئله‌ای دیگری از پرداخت مالیات فرار کرده‌اند، باید در مناطق محروم اقدام به طبابت رایگان کنند.

او ادامه داد: اینکه پزشکی از روی اجبار بیاید بیماری را درمان کند از نظر روانی نمی‌تواند به خوبی کارهای تشخیصی و درمانی را انجام دهد و اینکه به خاطر فرار مالیاتی پزشکان را مجبور به طبابت رایگان کنند حرفی نامعقول است.

بیشتر بخوانید: کارتخوان روی میز پزشکان جا خوش کرد

مولایی گفت: جامعه پزشکی همیشه همگام با مردم در حوادث و اتفاقات مختلف بوده و یکی از گروه‌های مورد اعتماد مردم است و نباید با طرح کردن چنین پیشنهاداتی اعتماد مردم نسبت به پزشکان کم شود،  همه ما باید سعی کنیم تا جایگاه منزلت اجتماعی جامعه  پزشکی در بین مردم محفوظ بماند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از تخلفات جامعه پزشکی در زمینه فرار مالیاتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجباری شدن طبابت رایگان پزشکان به دلیل تخلف مالیاتی امکان پذیر نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..