تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل وحشتناک زن خائن و دخترش

قتل وحشتناک زن خائن و دخترشبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مردی که بعد از فهمیدن راز بچه دار شدن همسرش دست به اقدام ترسناک زد بازداشت شد.

بر اساس گزارش پلیس، مایکل باربر بعد از انکه فهمید همسرش به او خیانت کرده و فرزند دخترش نیز حاصل روابط نامشروع او است همسر و دخترش را کشت و به زندان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: راز شرم‌آور تازه‌داماد، عروس ۲۴ ساله را راهی دادگاه کرد + جزئیات

متهم در بازجویی هایش مدعی شد که وقتی فهمید همسرش به او خیانت کرده و با مردی از ایالت تگزاس رابطه داشته، با عصبانیت، دستان همسر ۴۳ ساله‌اش را بست و او رابا کابل کامپیوتر خفه کرد و بدن بی جان او را بر روی رخت خواب انداخت.

خیانت همسر و تولد دختر از معشوقه

سپس باربر ۵۵ ساله، سعی کرد دختر شش ساله‌اش را نیز خفه کند، اما وقتی با مقاومت وی مواجه شد، سر او را ۲۰ بار به میله تخت کوبید تا این که جمجمه‌اش متلاشی شد.

به گفته بازپرس پرونده، متهم هنگامی که در راه تگزاس بود تا مردی که با همسرش رابطه داشته را بکشد، دستگیر شد.

گفتنی است باربر از سوی دادگاه کالیفرنیا به حبس دائم بدون آزادی مشروط محکوم شد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل وحشتناک زن خائن و دخترش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..