تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاربران به حضور شبنم نعمت‌زاده در جلسه دادگاه با چادر + تصاویر

واکنش کاربران به حضور شبنم نعمت‌زاده در جلسه دادگاه با پوششی متفاوت + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبنم نعمت زاده دختر وزیر اسبق صمت که پیش از این تصاویر او با پوشش مانتو منتشر شده بود، امروز در جلسه رسیدگی دادگاه با پوشش چادر حاضر شد. انتشار تصاویر او در حالی که چادر به سر دارد و در دادگاه نشسته است، واکنش‌ کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده، احمدرضا لشکری پور و شرکت توسعه دارویی رسا در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی، به ریاست قاضی مسعودی مقام  برگزار شد.

اتهامات شبنم نعمت زاده فرزند محمدرضا دایر بر مشارکت در اخلال عمده درنظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی (دارو) به منظور ایجاد انحصار و اخلال در نظام تولیدی کشور از طریق تخلف از تعهدات مربوط در قبال تامین کنندگان دارو با علم به موثر بودن اقدام‌ها در ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران منجر به کسب منفعت، مشارکت در اخلال در نظام توزیع دارویی کشور، فعالیت غیرمجاز در شبکه دارویی استان البرز از طریق ایجاد موسسه پزشکی در استان مزبور بدون مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نگهداری غیرمجاز دارو (قاچاق) بدون انجام تشریفات قانونی است.

بیشتر بخوانید:  #دختر_وزیر| استقبال کاربران از تخریب ویلای دختر وزیر + تصاویر

در ادامه برخی از واکنش‌های کاربران در توییتر را مشاهده می‌کنید:

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زادهشبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاربران به حضور شبنم نعمت‌زاده در جلسه دادگاه با چادر + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..