تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلامت ۳۰درصد از جمعیت کشور نیازمند برنامه‌های پیشگیرانه

رئیس سی‌ویکمین کنگره بیماری‌های کودکان مطرح کرد؛

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اکبر زینالو، رئیس سی‌ویکمین کنگره بیماری‌های کودکان صبح امروز در نشست خبری  اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری همایش بیماری‌های کودکان به اشتراک گذاشتن تجربیات استادان و تبادل نظر مطالب علمی متخصصان به دانشجویان است که در حوزه‌های تشخیصی، روش‌های پیشگیری و آزمایشگاهی مطالب علمی به بحث گذاشته می‌شود.

او ادامه داد: امروزه ۳۰ درصد از جمعیت کشورمان را کودکان تشکیل می‌دهند که حفظ و ارتقاء سلامتی آن‌ها یکی از اولویت‌های نظام سلامت و دانشگاه‌های علوم پزشکی محسوب می‌شود. یکی از اهداف برگزاری این همایش شناسایی راه‌های پیشگیری از بیماری‌های کودکان است.

رئیس سی‌ویکمین کنگره بیماری‌های کودکان  بیان کرد: در این همایش استادان ایرانی مقیم خارج از کشور شرکت می‌کنند، همچنین در حوزه‌های واکسیناسیون و تکنولوژی‌های روز دنیا سخنرانی و کارگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود. بیماری‌های تخصصی و فوق تخصصی کودکان، اختلالات متابولیک کودکان، بیماری‌های ژنتیک ارثی، فارماکولوژی بالینی، مسمومیت و حق بهداشت سلامت کودکان از جمله محور‌های همایش بیماری‌های کودکان است.

برگزاری پنل‌های مختلف آموزشی در حوزه‌ واکسیناسیون در ادامه مراسم رضا رئیس کرمی، مدیرگروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: در سی‌ویکین همایش بیماری‌های کودکان  کارگاه‌های مختلف مانند واکسیناسیون و بیماری‌های تالاسمی به صورت پوستر ارائه می‌شود.

مدیرگروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: تا به امروز ۳۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که بر اساس پیش‌بینی‌ها مقالات ارسالی تا روز برگزاری سی‌ویکمین کنگره بیماری‌های کودکان افزایش می‌یابد.

پاسخ به سوالات پزشکی را اینجا بخوانید اختلالات ژنتیکی یکی از موضوعات مهم در بروز بیماری‌های کودکان  در ادامه رضا شروین‌بدر، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان، گفت: گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های آموزشی در حوزه محسوب می‌شود که این مرکز دارای ۱۱۰ عضو هیئت علمی است و در این کنگره در زمینه اختلالات پیشرفته و روش‌های جراحی کودکان بحث و تبادل نظر انجام می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: امروزه اختلالات ژنتیکی در کودکان یکی از موضوعات مهم محسوب می‌شود که تشخیص به موقع باعث کاهش هزینه‌های تحمیلی بر حوزه سلامت و خانواده‌ها می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلامت ۳۰درصد از جمعیت کشور نیازمند برنامه‌های پیشگیرانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..