تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت ثبت‌نام جامعه پزشکی آذربایجان‌غربی در طرح استفاده از کارتخوان در مطب

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، حسن کوماسی در مورد آخرین وضعیت ثبت‌نامی جامعه پزشکی استان برای استفاده از پایانه‌های فروشگاهی گفت: با آنکه میانگین ثبت‌نام کشوری در این سامانه ۲۱ درصد است، ولی این رقم در آذربایجان‌غربی ۳۱ درصد بوده و در کشور رتبه اول را در بین استان‌ها داریم.

وی با اعلام اینکه در تحقق درآمدهای مالیاتی شاهد رشد ۳۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم، به تحقق ۸۲ درصدی برنامه های پیش بینی شده ۶ ماهه در قانون بودجه سال جاری برای استان اشاره و اظهار کرد: مردم آذربایجان غربی و کارکنان امور مالیاتی استان همکاری خوبی در زمینه تحقق این درآمدها داشتند ولی برای تحقق صد درصدی، نیازمند هم افزایی بیشتر بین مردم، نظام مالیاتی و دستگاه های همکار هستیم.

کوماسی با اشاره به میانگین ۶۷ درصدی توافق مؤدیان با نظام مالیاتی در استان برای پرداخت مالیات سال ۱۳۹۷، اضافه کرد: این توافق که در برخی شهرستان ها تا ۸۵ درصد نیز رسید، بیانگر تعامل مطلوب مردم و نظام مالیاتی است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت ثبت‌نام جامعه پزشکی آذربایجان‌غربی در طرح استفاده از کارتخوان در مطب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..