تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برف روب برقی خودران برای پاکسازی فرودگاه‌ها

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت سوئدی برای اولین بار برف روب برقی خودرانی تولید کرده که به طور ویژه برای حرکت در باند فرودگاه‌ها و پاکسازی آن‌ها از برف و یخ قابل استفاده خواهد بود.

برف روب برقی خودران برای پاکسازی فرودگاه‌ها/گلی

 این برف روب خودران که توسط شرکت ال اف وی تولید شده با پاکسازی برف و یخ از روی باند فرودگاه و نیز چراغ‌های باند شناسایی مسیر نشستن را برای خلبانان هواپیما‌ها تسهیل می‌کند.

در حال حاضر این کار در تمامی فرودگاه‌های دنیا به طور دستی انجام شده و همین مساله موجب می‌شود امنیت و سلامت مسافران، خدمه پرواز و کارکنان فرودگاه‌ها به طور جدی در معرض خطر قرار بگیرد.

وزن این برف روب خودران در مجموع بیش از ۶ تن است و در آن از حسگر‌هایی برای اسکن کردن محیط اطراف و نیز یک سیستم کنترل رایانه‌ای برای مسیریابی و مدیریت فعالیت استفاده شده است.

امکان اتصال به برج کنترل پرواز، دفاتر مربوطه در فرودگاه از طریق شبکه مخابراتی نسل چهارم و ارسال مداوم موقعیت مکانی و شرح فعالیت‌ها از مزایای سیستم یادشده است. برف روب مذکور فعلا در فرودگاه Ornskoldsvik سوئد به طور آزمایشی در حال بررسی است.

منبع : مهر

انتهای پیام/

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برف روب برقی خودران برای پاکسازی فرودگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..