تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر رهبر انقلاب از برنامه چهارپایه خوانی حاج محمود کریمی در شب تاسوعا + فیلم

تقدیر رهبر انقلاب از برنامه چهارپایه خوانی حاج محمود کریمی در شب تاسوعا +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای، امسال در حاشیه مراسم عزاداری شام غریبان حسینی در حسینیه امام خمینی(ره)، از برنامه مداحی و مرثیه خوانی حاج محمود کریمی تقدیر کرده و خطاب به وی فرمودند: "آقای کریمی مجلس شمارا امسال از تلویزیون می‌دیدم، برنامه شما بیرون از جلسه خیلی خوب بود."

گفتنی است؛ مراسم امسال شب تاسوعا در هیات رایة‌العباس امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر به طور متفاوتی برگزار شد. در این مراسم که در محیط بیرونی امام‌زاده برگزار شد، محمود کریمی به اجرای سنت قدیمی مداحی یعنی چهارپایه‌خوانی پرداخت و شور و حال خاصی را در آن روز و در حضور پرشور عاشقان و دلدادگان حسینی به وجود آورد.

در ادامه ویدئویی را که کانال ریحانه از این مراسم منتشر کرده است را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر رهبر انقلاب از برنامه چهارپایه خوانی حاج محمود کریمی در شب تاسوعا + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..