تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترس شدید اسراییل از موشک جدید حزب الله

توییت یکی از هواداران نیروهای مقاومت حزب الله لبنان در رسانه‌های صهیونیستی انعکاس جالب توجهی داشت به طوری که  یک روزنامه صهیونیستی در مطلبی به توان موشکی نیروهای مقاومت حزب الله پرداخت.

به نوشته شماره یکشنبه روزنامه اورشالایم پست در یک حساب توییتری وابسته به حزب الله لبنان در یکشنبه تصویری از یک موشک جدید به نمایش گذاشته شد. در این توییت همچنین نوشته شده بود که این موشک قادر است تمام کشتی‌های جنگی دشمن را نابود کند.

در توییت فعال رسانه‌ای هوادار حزب الله لبنان آمده است:«این موشک جدید ما قادر است همه کشتی‌های جنگی و تمام خدمه مستقر در آن را از بین ببرد.»


کشتی آی‌ان‌اس هانیت

بر اساس این گزارش، حزب الله لبنان در ماه آگوست (مرداد) تصویری از یک موشک ضد کشتی که موفق شده بود سال 2006 و حین نبرد دوم لبنان کشتی جنگی «آی‌ان‌اس هانیت» نیروی دریایی رژیم صهیونیستی را غرق کند، به نمایش گذاشت. در آن حمله موفق چهار نظامی صهیونیستی کشته شدند.

منابع مطلع در بیروت  نیز به تازگی گفتند که  اقدام حزب‌الله  در سرنگون کردن پهپاد رژیم صهیونیستی در چارچوب پاسخ به حملات اخیر این رژیم، تنها بخشی از پاسخ مقاومت است.

روزنامه «الجمهوریه» چاپ لبنان به نقل از منابع نزدیک به محافل حزب‌الله  نوشت: «مهم‌ترین معنا و پیام سرنگونی این پهپاد اسرائیلی این است که این نخستین بار است که حزب الله  قواعد نبرد را تحمیل و تعیین می‌کند.»

روزنامه فرا منطقه‌ای «رأی الیوم» چاپ  لندن نیز در یادداشتی اعتراف رژیم صهیوینستی به سرنگونی پهپاد آن بر فراز لبنان را نشانه آغاز موازنه وحشت جدیدی دانست که رهبر حزب الله ایجاد کرده است.

17231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترس شدید اسراییل از موشک جدید حزب الله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..