تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در جدال دروغگوها، آشفتگی کاخ سفید در سیاست خارجی معلوم شد + عکس

حسینیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چند شب پیش با انتشار توئیتی در صفحه شخصی‌اش، خبر برکناری جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید را اعلام کرد؛ این اقدام ترامپ واکنش‌های زیادی را در فضای سیاسی آمریکا به دنبال داشت.

گفتنی است؛ جان بولتون از جمله سیاستمداران ایالات متحده آمریکاست که با اتخاذ مواضع ضد ایرانی اش شناخته می‌شود؛ وی همان فردی است که چند ماه پیش در جمع منافقین در پاریس گفته بود انقلاب اسلامی چهل‌سالگی خود را نخواهد دید، اما همانطور که واضح و مبرهن بود امروز انقلاب اسلامی همچنان با صلابت به راهی که در آن قرار دارد ادامه می‌دهد و بولتون و بولتون‌ها هستند که رفته رفته به زباله‌دان تاریخ روانه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: نگرانی غرب از خط ایستادگی در برابر کدخدای دهکده جهانی است

سید محمد حسینی، وزیر ارشاد دولت دهم و دبیرکل فعلی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، با انتشار توئیتی در صفحه شخصی‌اش، ضمن تحلیل ماجرای جدال دونالد ترامپ و جان بولتون به این نکته اشاره کرد که در جدال دروغگوها، آشفتگی کاخ سفید در سیاست خارجی معلوم شد.

حسینی نوشت:

" در جدال دروغگوها بالاخره معلوم نشد ترامپ، جان بولتون را عزل و از او خواست استعفا دهد یا بولتون خودش کناره گیری و استعفا داد؛ ولی یک چیز معلوم شد و آن آشفتگی در کاخ سفید به ویژه در سیاست خارجی است."

در جدال دروغگوها، آشفتگی کاخ سفید در سیاست خارجی معلوم شد + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در جدال دروغگوها، آشفتگی کاخ سفید در سیاست خارجی معلوم شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..