تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر علوم: بازرسی آژانس اتمی از دانشگاه‌ها صحت دارد

وزیر علوم: بازرسی آژانس اتمی از دانشگاه‌ها صحت داردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی درباره بازرسی آژانس انرژی اتمی از دانشگاه‌ها اظهار کرد: بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قبلاً از چند دانشگاه بازدید کردند و حتی اسامی این دانشگاه‌ها توسط سخنگوی سازمان انرژی اتمی رسانه‌ای شده است. این بازرسی‌ها صحت دارد، اما در دوره مسئولیت من اتفاق نیفتاده است!

وی با بیان اینکه در حال حاضر موضوع بازرسی از دانشگاه‌ها منتفی شده است، افزود: شورای عالی امنیت ملی قبلاً برای فراهم کردن زمینه بازدید بازرسان آژانس انرژی اتمی از دانشگاه‌ها مستقیماً خودش با مسئولان دانشگاه‌های مربوطه هماهنگ می‌کرد و به وزارت علوم مربوط نمی‌شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اذعان کرد: نکته مثبت بازرسی‌ها این است که بازرسان آژانس انرژی اتمی به دنبال بهانه و پیدا کردن چیزی در دانشگاه‌ها بودند، اما موردی را پیدا نکردند. با توجه به اینکه تعهدات جمهوری اسلامی نسبت به برجام کاهش پیداکرده، دیگر از دانشگاه‌ها بازدیدی صورت نمی‌گیرد.

گفتنی است، این بازرسی‌ها در حالی اتفاق افتاده که پیش از این هیچ رئیس دانشگاهی در این باره اظهار نظر نمی‌کرد تا اینکه رئیس سازمان انرژی اتمی و سخنگوی آن از این مسئله پرده برداشتند. باید منتظر ماند و دید که این تأیید و تکذیب‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

منبع:آنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر علوم: بازرسی آژانس اتمی از دانشگاه‌ها صحت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..