تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خروج» حاتمی کیا در فجر ۳۸/ موضوع آخرین فیلم کارگردان «بادیگارد» سیاسی خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم حاتمی‌کیا از جمله کارگردان‌هایی است که همواره انتقادهایش را با صراحت و جسورانه در فیلم‌هایش بیان می‌کند. انتقادهایی که همیشه بارتاب‌ گسترده‌ای به همراه داشته و این بعضاً به توقیف آثارش هم منجر شده است.

از نکات قابل توجه فیلم‌های حاتمی‌کیا، کنجکاوی اهالی خاص و عام سینما و رسانه به قصه‌ها و چینش بازیگرانش است. حاتمی‌کیا امسال در حال ساخت فیلم سینمایی «خروج» است؛ فیلمی که تا کنون حضور بازیگرانی چون فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی‌ها، مهدی فقیه، جهانگیر الماسی و محمد فیلی در آن قطعی شده است.

چندی پیش عزت‌الله رمضانی فر که برای عقد قرارداد بازی در این فیلم با مدیر تولید و عوامل آن به توافق نرسید، قصه «خروج» را لو داد!

با نگاه به خط روایی قصه «خروج» و بدون پیش داوری می‌توان التهابی خاص را در آن مشاهده و درک کرد؛ گویا حاتمی‌کیا می‌خواهد در فیلم جدیدش از مطالبه‌گری حرف بزند؛ چنین به نظر می‌رسد که زبان و نگاه این فیلم نقادانه است. نقد شرایط جامعه و وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور، همیشه در فیلم‌های حاتمی کیا بوده و احتمالاً در «خروج» هم وجود دارد.

احتمالا یکی از فیلم‌های جشنواره فجر امسال، «خروج» حاتمی کیاست؛ باید صبر کرد و دید او این بار چه فیلمی را به مخاطبش عرضه می کند؟

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خروج» حاتمی کیا در فجر ۳۸/ موضوع آخرین فیلم کارگردان «بادیگارد» سیاسی خواهد بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..