تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها در سینمای جهان/ «شیادان» نماینده ژانر وحشت پرفروش هفته شد

جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها در سینمای جهان/ ژانر وحشت با شکست «شیادان» پرفروش هفته شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان حوزه سینما باشگاه خبرنگاران جوان، هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین‌های فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد.

در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدیدی بود که، فیلم سینمایی «شیادان» و «فنچ طلایی» از جمله اکران‌های جدید این هفته بودند، اما تنها فیلم سینمایی «شیادان» توانست با رتبه دوم در بین پرفروش‌ها قرار گیرد. در زیر به آخرین وضعیت فروش فیلم‌ها اشاره شده است:

۵) شیر شاه «Lion king»
جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها در سینمای جهان/ ژانر وحشت با شکست «شیادان» پرفروش هفته شدمحصول جدید کمپانی والت دیزنی است که به کارگردانی جان فاورو بر اساس انیمیشن کلاسیک کمپانی دیزنی به همین نام ساخته شده است. شیرشاه سومین انیمیشین است که در سال ۲۰۱۹ بر اساس انیمیشن‌های کلاسیک این کمپانی ساخته شده است که اخرین و موفق‌ترین آن‌ها انیمیشن علاالدین بود. دونالد گلاور، جیمز ارل جونز، ست روگن و بیلی ایکنز صداپیشگان این فیلم هستند.

این فیلم داستان شاهزاده شیری جوان به نام سیمبا است، که خودش را مسئول مرگ پدرش می‌داند و به همین خاطر از مسئولیت پادشاهی فرار می‌کند.

شیر شاه این هفته نیز ۳ میلیون و ۵۵۵ هزار دلار فروش داشت تا برای نهمین هفته متوالی در صدر پرفروش‌ها قرار بگیرد، اما به نظر می‌رسد آخرین نفس‌های خود را در بین پرفروش‌ها می‌کشد و هفته آینده از پنج فیلم برتر خارج خواهد شد. فروش کلی این فیلم در گیشه داخلی به ۵۳۳ میلیون دلار رسیده است.

****

۴) پسران خوب «Good Boys»
جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها در سینمای جهان/ ژانر وحشت با شکست «شیادان» پرفروش هفته شدپسران خوب، نام فیلمی کمدی از کمپانی یونیورسال پیکچرز است که در ژانر کمدی و ماجراجویی است و جن استوپنیتسکی کارگردانی آن را انجام داده است. یاکوب ترمبلی، کیت ویلیامز، بردی نون، مولی گوردن و ویل فورت بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است، مکس دوازده ساله پس از دعوت به یک مهمانی بزرگ دچار استرس شدیدی می‌شود. او که به دنبال فوت و فن‌های رفتن به مهمانی است همراه دوستان صمیمی خودش ثور و لوکاس تصمیم می‌گیرند از پهپاد پدرش برای زیر نظر گرفتن همسایه استفاده کنند. اما وقتی پهپاد نابود می‌گردد، آن‌ها مجبور می‌شوند تا قبل از اینکه پدر مکس متوجه شود جایگزینی برای آن پیدا کنند.

پسران خوب، با اختلاف اندکی از فیلم فرشته سقوط کرده است، در رتبه چهارم قرار گرفت. این فیلم سینمایی در این هفته ۴ میلیون و ۲۶۰ میلیون دلار فروش کرده و در حالی که یک هفته زودتر از فیلم فرشته سقوط کرده است، اکران شده فروش کلی را به مرز ۷۵ میلیون دلار نزدیک کرده است.

****

۳) فرشته سقوط کرده است «Angel Has Fallen»
جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها در سینمای جهان/ ژانر وحشت با شکست «شیادان» پرفروش هفته شدفیلمی در ژانر اکشن و محصول کمپانی لاینزگیت است که کارگردانی آن توسط ریک رومن وو انجام شده است. این فیلم دنباله داستان دو قسمت قبلی که با عنوان‌های «المپیوس سقوط کرده است» محصول ۲۰۱۳ و «لندن سقوط کرده است» در سال ۲۰۱۶ را روایت می‌کند.

در خلاصه این فیلم آمده است، شخصی به نام بنینگ که یک مامور با تجربه و حرفه است که به جرم سو قصد به جان رییس جمهور آمریکا متهم می‌شود و تحت تعقیب گروه خودش و اف بی آی قرار می‌گیرد، او در تلاش است خودش را از این اتهام تبرئه کند. جرارد باتلر شخصیت اصلی این فیلم سینمایی است و مورگان فریمن، پاپیر پرابو مایکل لندز دیگر ستارگان آن هستند.

فرشته سقوط کرده است، که کمترین میزان فروش نسبت به هر سالن سینما را در این هفته به نام خود ثبت کرد، با ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار به رتبه سوم رسید و فروش کلی خود را به مرز ۶۰ میلیون دلار رساند.

****

۲) شیادان «Hustlers ۲۰۱۹»
فیلم سینمایی شیادان یک درام کمدی و جنایی است که لورن اسکارفیا تهیه کنندپی و کارگردانی آن را انجام داده است. این فیلم با الهام گرفتن از یکی مقاله‌های مجله نیویورک ساخته شده و بازیگرانی از جمله جنیفر لوپز، کانستنس وو، جولیا اتیلز، کِکِه پالمر، لیلی رینهارت و کاردی بی در آن نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم داستان گروهی از زنان به رهبری جنیفر لوپز را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند از مشتری هایشان دزدی کنند. لوپر در کنار ویل فرل تهیه کننده این فیلم نیز هست.

این فیلم که بودجه‌ای ۲۰ میلیون دلاری داشته، توانست در هفته نخست نمایش، ۳۳ میلیون و ۲۳۰ هزار دلار فروش داشته باشد که با میانگین ۱۰ هزار دلار، بیشرین فروش نسبت به تعداد سالن‌های سینما را برای این فیلم به ارمغان آورد. جایگاه دوم، اولین رتبه این فیلم در بین پرفروش هاست.

****

۱) آن:قسمت دوم «IT: Chapte ۲»
جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها در سینمای جهان/ ژانر وحشت با شکست «شیادان» پرفروش هفته شدفیلمی در ژانر فراطبیعی ترسناک است که کارگردانی آن را اندی موشیاتی انجام داده است. این فیلم که توسط کمپانی نیولاین ساخته شده و برادران وارنر نیز انتشار آن را بر عهده دارد، دنباله بر نسخه ۲۰۱۷ این فیلم است. جیمز مک اووی، جسیکا چستین، بیل هیدر، عیسی مصطفی، جیمز رانسون و جی رایان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

خلاصه داستان این فیلم این چنین عنوان شده است که ۲۷ سال از اتفاقات ترسناک سال ۱۹۸۹ می‌گذرد. اعضای باشگاه بازندگان بزرگ شده‌اند و زندگی شخصی و مشکلات خود را دارند. یک تماس تلفنیِ مرموز دوباره آن‌ها را به زادگاه و محل زندگی سابقشان، یعنی شهر دِری بازمی‌گرداند؛ جایی که باشگاه بازندگان دوباره با ترس‌های قدیمیِ خود مواجه می‌شوند و تصمیم می‌گیرند برای نبرد نهایی با دشمن دیرینهٔ خود، یعنی پنی وایز، آماده شوند.

این فیلم در این هفته با ۴۰ میلیون دلار توانست، فیلم از راه رسیده «شیادان» را شکست دهد و برای دومین هفته متوالی در رتبه نخست پرفروش‌ها قرار بگیرد. مجموع فروش داخلی این فیلم در دو هفته به ۱۵۳ میلیون دلار رسیده است.

هفته آینده هفته شلوغی برای سینمای جهان بود چرا که فیلم‌های مورد انتظاری در ژانر‌های متفاوت به سینما‌ها خواهند آمد. فیلم سینمایی «به سوی ستارگان» با بازی برد پیت و فیلم سینمایی «رمبو:آخرین خون» با بازی سیلوستر استالونه از جمله این فیلم‌ها هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها در سینمای جهان/ «شیادان» نماینده ژانر وحشت پرفروش هفته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..