تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شربتی ویژه برای ورزشکاران/ افراد لاغر اندام با شربت زردآلو وزن اضافه کنید

در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه کلینیک  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خواص شربت زردآلو بیان کرد: این شربت حاوی انواع ویتامین‌های A ، C ، E ، K ، گروه ویتامین‌های B مانند B۱ ، B۲ ، B۳ ، B۶ ، کلسیم، منیزیم، مس، آهن، آنتی‌اکسیدان، روی، فسفر، پتاسیم، پکتین، گوگرد، سدیم، فیبر، اسید فولیک، لینولئیک و سالیسیلیک است.

او گفت: این شربت به علت داشتن ویتامین‌های A و C برای سلامتی پوست و چشم‌ها بسیار مفید است همچنین می‌تواند کمک چشمگیری به چاق شدن افراد لاغر اندام کند؛ شربت زردآلو نشاط‌آور است و به بیماران قلبی و عروقی کمک بسیاری می‌کند.

شربتی ویژه برای ورزشکاران/ افراد لاغر اندام با شربت زردآلو وزن اضافه کنید

عظمایی با تاکید بر نقش موثری این شربت در بهبود درد مفاصل و روماتیسم  گفت: شربت زردآلو خاصیت ضد التهابی دارد و به درمان و پیشگیری از آرتریت و نقرس کمک می‌کند همچنین آهن، مس و مواد معدنی موجود در این شربت می‌تواند موجب رفع کم خونی شود.

بیشتر بخوانید: شربتی که شما را از شر سرماخوردگی‌ خلاص می‌کند

این محقق و پژوهشگر طب سنتی بیان کرد: این شربت به علت داشتن مواد مغذی، اسید لینولئیک و ویتامین‌های A ، B و C برای سلامتی پوست و مو بسیار مفید است؛ پتاسیم موجود در آن  هم نقش موثری در کنترل فشار خون دارد؛ پکتین و نوعی فیبر محلول محلول در این شربت برای مبتلایان به سندروم روده تحریک‌ پذیر و یبوست مفید است

او تصریح کرد: به ورزشکاران توصیه می‌کنیم پس از انجام فعالیت فیزیکی، این شربت را برای بازیابی انرژی از دست رفته خود میل کنند و از خواص شگفت‌انگیز شربت زردآلو بهره ببرند.

شربتی ویژه برای ورزشکاران/ افراد لاغر اندام با شربت زردآلو وزن اضافه کنید

عظمایی گفت: برای تهیه شربت زردآلو به یک کیلوگرم زردآلو، حدود ۵۰۰ گرم عسل یا شکر،۲ لیوان آب، یک سوم قاشق چای‌خوری وانیل و آب لیموترش تازه تازه احتیاج دارید؛ توصیه می‌شود از مقدار کمی روغن زیتون اضافه کنید تا از خواص شگفت‌انگیز آن بهره ببرید.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: کافیست هسته زردآلو‌ها را جدا کرده و آن‌ها را داخل مخلوط کن بریزید؛ عسل و آب را به مواد مخلوط شده اضافه کنید، هنگام مصرف چند قطره آب لیموترش تازه و روغن زیتون به آن اضافه و آن را میل کنید؛اگر قصد استفاده از شکر را داشتید باید مخلوط زردآلو‌ها و آب را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در حرارت ملایم قرار دهید تا بجوشد؛ در انتهای جوشیدن شکر را به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید؛ پس از خاموش کردن اجاق هم، وانیل و چند قطره آب لیمو ترش تازه را به سایر مواد بیفزایید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شربتی ویژه برای ورزشکاران/ افراد لاغر اندام با شربت زردآلو وزن اضافه کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..