تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکمه‌های جادویی درون کابین خودروی Mercedes-AMG CLS 53 + تصاویر

دکمه‌های جادویی درون کابین خودروی Mercedes-AMG CLS 53 +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نحوه ارتباط راننده با خودرو و حدود اختیارات اتومبیل در حین رانندگی، آینده صنعت خودروسازی را مشخص می‌کند. امروزه بسیاری از خودروسازان بزرگ جهان تصمیم گرفته‌اند برای راحتی و افزایش رضایت هرچه بیشتر رانندگان و سایر سرنشینان اتومبیل‌های تولیدی خود، اختیارات خودرو را برای حرکت خودکار افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: تیونر جدید مرسدس AMG G63، قدرت یک سوپراسپرت در قالب شاسی‌بلند

مرسدس بنز از جمله شرکت‌هایی است که با سرمایه‌گذاری عظیم بخش خودروهای پیشرفته خود، در پی تسلط بر بازارهای جهان است. این شرکت در خودروی Mercedes-AMG CLS 53 ویژگی‌هایی بی‌نظیر و کاربردی را به وجود آورده است. شاید مهم‌ترین ویژگی این خودرو که نظیر آن در تولیدات سابق این شرکت یا شرکت یا دیگر دیده نشده است، دکمه‌های جادویی سمت چپ فرمان باشد.هر کدام از این دکمه‌ها قابلیتی خاص دارند و رانندگی را برای راننده لذت بخش می‌کنند. 

دکمه‌های جادویی درون کابین خودروی Mercedes-AMG CLS 53 +تصاویر

اتومبیل Mercedes-AMG CLS 53، خودرویی با دکمه‌های جادویی

برخی از این دکمه‌ها برای تنظیم سیستم‌های صوتی و تصویری داخل کابین بوده و برخی دیگر برای انتخاب حال و شیوه رانندگی است. البته دکمه‌هایی برای ارتباط با گوشی هوشمند و یا تبلت راننده با سرنشینان نیز وجود دارد. ارتباط با گوشی راننده نقش بسیار موثر در کاهش حواس‌پرتی و ایجاد خطر دارد زیرا در این حالت تنها با گفتار می‌توان خدمات مورد انتظار را درخواست کرد و نیازی به استفاده از دست و یا نگاه کردن به نمایشگر گوشی نیست. 

دکمه‌های جادویی درون کابین خودروی Mercedes-AMG CLS 53 +تصاویر

این دکمه‌ها برای آن دسته از رانندگانی که همواره از دور بودن و در دسترس نبودن برخی از قابلیت‌های خودرو گلایه دارند همانند معجزه می‌ماند زیرا تقریبا همه چیز را به راحتی در اختیار او قرار داده است. اتومبیل Mercedes-AMG CLS 53 تا حدی هوشمند است که حتی می‌تواند مواردی مانند رساندن فرزندان به مدرسه در ساعتی خاص را یادآوری کند. 

دکمه‌های جادویی درون کابین خودروی Mercedes-AMG CLS 53 +تصاویر

عده‌ای از کارشناسان خودرو تحلیل جالب را در مورد اتومبیل Mercedes-AMG CLS 53 بیان کردند. این تحلیل در یکی از نشریه‌های تخصصی خودرو منتشر شده و بدین صورت است: "خودرو Mercedes-AMG CLS 53 آینده صنعت خودروسازی و رانندگی را نشان می‌دهد و به جرات می‌توان گفت شاید نتوان تمام قابلیت‌های آن را هم‌اکنون درک کرد. این خودرو همانند یک دستگاه آیپد کاملا هوشمند بوده و اتاق آن شبیه به کابین خلبان است."

انتهای پیام/

ایجاد فناوری‌های فرا زمانی در خودروی جدید مرسدس بنز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکمه‌های جادویی درون کابین خودروی Mercedes-AMG CLS 53 + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..