تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازمیر ترکیه میزبان هنرمندان ایرانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاهی هنری از آثار هنرمندان ایرانی در ازمیر ترکیه برگزار می‌شود. این نمایشگاه با توجه به شرایط اقتصادی و هنری ایران جهت توانمندی و خلاقیت هنرمندان حوزه عکس ایران عزیز با هدف معرفی، برندسازی و فروش با موضوعات حیات وحش و طبیعت و صلح ایران برگزار می‌شود. 

مهلت ثبت نام این نمایشگاه برای هنرمندان در پی توافقات انجام شده برگزار کننده نمایشگاه با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، به شرط وجود ظرفیت تا تاریخ ۱۰ مهر تمدید شد.

نمایشگاه بین المللی عکس ازمیر محدودیتی برای ثبت نام و ارسال عکس ندارد ولی در ادامه آثار ارسالی داوری شده و حداکثر ۱۱۰ اثر برتر در پائیز امسال به نمایش درخواهند آمد. در این رویداد غیر از امکان فروش ارزی آثار، سه اثر برگزیده به انتخاب گالری ترک و مجموعه هلدینگ امیران به ترتیب جایزه و حق استفاده از امکانات ۲۵, ۱۲ و ۶ میلیون تومانی خدمات مجموعه را دریافت خواهند کرد. از دیگر امتیازات راه یافتگان به مرحله نهایی امکان نمایش و فروش آثار از طریق گالری آنلاین مجموعه ( Parsforte.com ) است.

این نمایشگاه بین المللی تابع ضوابط و قوانینی است که عکاسان عزیز بایستی با مراجعه به وب سایت از آن‌ها اطلاع حاصل نمایند.

۵۷۲۴۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازمیر ترکیه میزبان هنرمندان ایرانی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..