تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش بروجردی به اخراج جان بولتون از کاخ سفید/ فلاحت‌پیشه: در واکنش به مصادره اموال ایران، شناورهایی که به مقصد کانادا می‌روند، مصادره شود

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در واکنش به برکناری «جان بولتون» مشاور امنیت ملی ایالات متحده آمریکا، گفت: این تغییرات نشان دهنده آشفتگی حاکم بر ساختار سیاسی و بنده تصمیم سازی ایالات متحده است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: ترامپ امیدوار بود با روی کار آمدن تیم تندروها بتواند سیاست های خود را اعمال و عملیاتی کند ولی عملا شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه بولتون، مشاور امنیت ملی ایالات متحده نماد نفوذ صهیونیست‌ها در بنده هیات حاکمه این کشور است، ادامه داد: بنابراین می‌توان دریافت برکناری وی نشان دهنده شکاف در هیات حاکمه و سیاستمداران تصمیم ساز آمریکایی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: البته باید یادآور شد نمی توان اذعان کرد برکناری مشاور امنیت ملی ایالات متحده مهر پایانی بر سیاست‌های غیر منطقی این کشور باشد زیرا واشنگتن آشفته بازار ناهنجاری‌هایی است که اسرائیلی ها رقم می زنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترامپ تاکنون چندین نفر از اعضای کابینه خودش را برکنار کرده که در تاریخ مدیریتی این کشور بی‌سابقه بوده است، خاطرنشان کرد: در این بین می توان گفت که چنین رفتاری بیانگر نبود ثبات مدیریتی در بنده حاکمیتی این کشور است که موجب شده آمریکا در بین کشورهای دنیا دچار آسیب شود.

کالاها و شناورهایی که به مقصد کانادا می روند، مصادره شود

همچنین حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، با اشاره به فرش اموال مصادره شده ایران در کانادا به بهانه حمایت از قربانی‌های تروریست در جهان، گفت: در پاسخ به اقدام دولت کانادا باید دو کار صورت گیرد، اول اقدام حقوقی برای جلوگیری از دستبرد به اموال ایران و جبران خسارت های وارده به جمهوری اسلامی و دیگری مقابله به مثل است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: باید محاسبه ای از میزان اموال و دارایی ها که کانادا در ایران دارد انجام شود، اما متاسفانه از آنجایی که در گذشته برخی از دیپلمات های ما هزینه های کذافی در کانادا صورت داده اند ایران دست برتر نسبت به کانادا از لحاظ مقابله ندارد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: به هر حال اقدامی که کانادا صورت داده خلاف منشور ملل متحد است، فروش اموال مصادره شده ایران تحت فشار لابی هایی صورت می گیرد که به دنبال غارت منابع جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور هستند بنابراین باید مقابله جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اقدام متقابل ایران نباید تنها در زمینه مصادره املاک کانادا در ایران انجام شود، پیشنهاد داد: این مقابله فقط در زمینه املاک نیست، معتقد هستم اگر سیاست مقابله ای ایران به تصمیم در کشور تبدیل شود، باید به محاکم حقوقی چنین امکانی داده شود تا مجاز به مصادره کشتی ها و کالاهایی که به مقصد کانادا از منطقه خارج می شوند، باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه کشورهای آمریکا و کانادا اموال ایران را مصادره می کنند تاکید کرد: باید از همه امکان ها استفاده کنیم به ویژه باید دستور مصادره شناورها و کالاهایی که  از منطقه هرمز به مقصد کانادا می روند، داده شود این اقدام باید در اسرع وقت انجام شود.

۲۱۷۲۱۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش بروجردی به اخراج جان بولتون از کاخ سفید/ فلاحت‌پیشه: در واکنش به مصادره اموال ایران، شناورهایی که به مقصد کانادا می‌روند، مصادره شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..