تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان جدید اپلیکیشن بله برای مشتریان بانک صادرات

بلهبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای اولین بار در کشور، کارت به کارت از مبدا بانک صادرات به تمامی کارت‌های شتاب بدون دانستن شماره کارت مقصد در اپلیکیشن «بله» امکان‌پذیر شد.

کاربران این اپلیکیشن و مشتریان بانک صادرات با نصب پیامرسان بله می‌توانند به‌راحتی از مبدأ بانک صادرات به همه کارت‌های عضو شبکه شتاب کشور کارت به کارت کنند.

«بله» نخستین مجرا برای مشتریان بانک صادرات در سراسر کشور است که خارج از سامانه‌های بانک صادرات می‌توانند به راحتی با استفاده از آن کارت به کارت کنند؛ بدین ترتیب با پیوستن این بانک به مبدا تراکنش مذکور، کاربران بله می‌توانند از مبدا ۲۱ بانک، به تمام بانک‌های عضو شتاب، بدون دانستن شماره کارت مقصد کارت به کارت انجام دهند.

خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبوض و خلافی خودرو، دریافت موجودی کارت و صورتحساب از دیگر خدمات بانکی است که در این اپلیکیشن ارائه می‌شود.

بیشتربخوانید: کاربران پیامرسان بله در فصل بهار ۱۱۶ میلیون پیام به یکدیگر ارسال کردند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان جدید اپلیکیشن بله برای مشتریان بانک صادرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..