تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان واریز آخرین یارانه‌ نقدی تابستان

یارانه شهریورماه در حالی به روال ماه‌های گذشته ۲۶ ماه پرداخت می‌شود که این روزها زمزمه حذف یارانه‌های نقدی افراد پردرآمد جدی‌تر شده است.

این در حالی است که باید طبق قانون بودجه دولت سه دهک بالای درآمدی را از دریافت یارانه حذف کند که در ماه‌های اخیر آیین‌نامه آن مصوب شده و به گفته  شریعتمداری- وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی- احتمالا از مهرماه غربالگری یارانه‌بگیران در دستور کار قرار گیرد.

تاکنون جزئیاتی از سازوکار غربالگری یارانه‌بگیران اعلام نشده، میزان مصرف ملاکی است که گفته می‌شود قطع یارانه ابر اساس آن صورت خواهد گرفت.

رقم پرداختی به یارانه‌بگیران نیز به روال حدود ۱۰ سال گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است، برای حدود ۷۸ میلیون نفر حاضر در لیست سازمان هدفمندی واریز می‌شود، البته به همراه آن افزایش حداقل مستمری خانوارهای هدف یعنی بهزیستی و کمیته امداد هم پرداخت خواهد شد.

۲۲۶۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان واریز آخرین یارانه‌ نقدی تابستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..