تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعرخوانی دو رفیق شهید حزب الله در وصف امام رضا(ع) به زبان فارسی + فیلم

شعرخوانی دو رفیق شهید حزب الله در وصف امام رضا(ع) به زبان فارسی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، «یاسراحمدضاهر» و «حسن یوسف زبیب» دو تن از نیرو‌های حزب الله لبنان بودند که چندی پیش در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه عقربای دمشق سوریه به شهادت رسیدند. دو شهیدی که رفاقت عمیق آنها در سال‌های مدرسه، کار و زندگی معروف بود و دست آخر نیز با هم شهید شدند.

حالا پس از گذشت چندین روز از شهادت این دو رفیق شهید، انتشار ویدئویی جالب توجه از شعرخوانی آنها توجه همگان را به خود جلب کرده است، شعری که این دو شهید والامقام با همخوانی یکدیگر در وصف امام رضا(ع) و به زبان فارسی می‌خوانند.

بیشتر بخوانید: تشييع دو رفیق حزب الله که در حمله رژیم صهیونیستی شهید شدند +فیلم

در ادامه ویدئو دیده نشده از لحظه شعرخوانی دو شهید معروف حزب الله لبنان را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعرخوانی دو رفیق شهید حزب الله در وصف امام رضا(ع) به زبان فارسی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..