تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معجزه مرطوب کننده های طبیعی پوست خشک در پاییز

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما هم سابقه خشکی پوست دارید با شروع فصل پاییز مشکلات پوستی تان بیشتر می شود و بهتر است  چند مرطوب کننده طبیعی پوست را مد نظر داشته باشید تا در موقع نیاز استفاده کنید. در مطلب امروز چند نمونه از مرطوب کننده های طبیعی را به شما معرفی می کنیم تا  بتوانید در اسرع وقت استفاده کنید :

 روغن نارگیل

روغن نارگیل  یک مرطوب کننده خوب برای تمام بدن است.روغن نارگیل مرطوب کننده و ضد التهاب است که حتی زمان خواب هم می توانید از آن استفاده کنید .اگر پوست تان خیلی خشک است بعد از  دوش گرفتن و خشک کردن بدن تان

 از این روغن استفاده کنید. 

بلغور جو دو سر

بلغور جو دوسر یکی از مرطوب کننده های طبیعی است که برای تمام بدن  می توان از آن استفاده کرد.بلغور جو دوسر بعد از ترکیب با آب مانند فم foam پاک کننده عمل و پوست را تمیز می کند. چربی جو دوسر ضمن نرم کردن پوست باعث  می شود رطوبت همچنان روی سطح آن باقی بماند.

 آرگان

روغن آرگان به دلیل کمک به تعادل تولید سبوم پوست (چربی پوست)، روغنی عالی برای استفاده در هر نوع پوست است. پوست را هیدراته می‌کند وافرادی که پوست حساسی دارند به راحتی آن را تحمل می‌کنند . این روغن  به درمان  اگزما، پسوریازیس یا روزاسه کمک می‌کند.

 

روغن زیتون

روغن زیتون حاوی ویتامین E، پلی فنول و فیتو استرول (ساختمانی مشابه کلسترول و استروئیدها دارند و در گیاهان یافت می‌شوند) است که مرطوب کننده است و می توان از آن، هم برای صورت و هم بدن استفاده کرد. اگر احساس می کنید بیش از حد سنگین است می توانید با کمی آب  آن را رقیق کنید.

 روغن کرچک

پس از دوش گرفتن یک لایه نازک روغن کرچک روی پوست مرطوب بکشید. روی صورت هم می توانید از آن استفاده کنید ولی اول در یک قسمت کوچک آن را امتحان کنید تا اگر پوست شما به آن حساسیت داشت، متوجه شوید.

 آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا مایعی روشن حاوی چربی، ویتامین ها و اسید آمینه است و خاصیت مرطوب کنندگی دارد و می توانید به صورت خالص به عنوان مرطوب کننده طبیعی از آن استفاده کنید.

 وازلین

یکی از مرطوب کننده های کلاسیک که برای پوست های خشک و حساس فوق العاده است و منافذ پوست را مسدود نمی کند. وازلین نه تنها جلوی تبخیر آب از سطح پوست را می گیرد بلکه بین سلول ها را پر می کند و باعث می شود که پوست نرم تر شود.

پیشنهاد ویژه

برای تهیه یک مرطوب کننده خانگی بهتر است سه عصاره ریحان ، گل همیشه بهاروبابونه را ترکیب و هر روز روی پوست اسپری کنید تا در مدت زمان کوتاه نتیجه بهتری بگیرید 

منبع: خراسان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معجزه مرطوب کننده های طبیعی پوست خشک در پاییز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..