تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن نوروزگاه در کاخ مروارید

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی از شهرداری کرج: پیمان بضاعتی پور با بیان اینکه ساماندهی وضعیت فضای سبز کاخ مروارید با جدیت دنبال می شود، اظهار داشت: از توجه شهردار و اعضای شورای شهر کرج برای حفظ و مرمت فضای سبز کاخ مروارید قدردانی می کنم.

وی با اشاره به اجرای طرح های متناسب با فضای کاخ مروارید و افزایش بسترهای خدمات رسانی به شهروندان، گفت: استقرار مبلمان شهری، نورپردازی، کاشت گونه های گیاهی و ساماندهی و بهسازی ساختمان های همجوار از اقداماتی است که از سوی شهرداری در کاخ مروارید انجام می شود. 

بضاعتی پور ادامه داد: از روزی که بخشی از این کاخ در اختیار شهرداری قرار گرفت علف زنی ۲۷ هکتار از محوطه و اصلاح آبخور درختان در حدود ۹۰۰ عدد و همچنین حذف سرشاخه های خشک و اصلاح تاسیسات آبیاری آغاز و در حال انجام است.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ نفر به صورت روزانه در این مجموعه مشغولِ فعالیت هستند، یادآور شد: تلاش مجموعه مدیریت شهری آماده‌سازی این مجموعه تاریخی برای استفاده شهروندان است.

به گفته این مسئول؛ همزمان با نوروز ۹۹ علاوه بر ایجاد تغییرات مناسب و باز شدن درهای کاخ مروارید به روی شهروندان شاهد برگزاری جشن نوروزگاه در این محل خواهیم بود.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن نوروزگاه در کاخ مروارید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..