تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم | «ستایش» مثل بنجامین باتن جوان شده است؟

فیلم | «ستایش» مثل بنجامین باتن جوان شده است؟

پخش سری سوم سریال ستایش سوژه شبکه‌های اجتماعی شده است. این فصل که از فردای فصل دوم آغاز می شود و در سیر داستانی در امتداد فصل دوم است، از این جهت سوژه شده که در آن چهره نرگس محمدی هنرپیشه نقش ستایش جوان تر از فصل دوم است. حالا به شوخی در شبکه های اجتماعی این اتفاق را مقایس می کنند با ماجرای بنجامین باتن که هرچه سنش بالا می رفت جوانتر می شد! البته این اتفاق شاید به دلیل همزمانی ساخت سریال ستایش ۳ با بوی باران باشد و ممکن است محمدی در هر دو سریال همزمان جلوی دوربین می رفته و امکان گریم سنگین روی صورتش نبوده است! بر اساس گفته تهیه کننده ستایش چند وقتی این تداخل زمانی میان دو سریال ایجاد شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم | «ستایش» مثل بنجامین باتن جوان شده است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..