تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جیغ بنفش «آمدنیوز» از گزارش روشنگرانه صداوسیما

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در روز‌های اخیر رسانه‌های ضدانفلاب با سوء استفاده از ماجرای خود سوزی سحر خدایاری و انتشار اخبار کذب و دروغ تمام تلاش خود را برای فضاسازی بر علیه جمهوری اسلامی به کار گرفتند.

کانال تلگرامی آمدنیوز نیز که از همان ابتدای ماجرا با انتشار اخبار دروغین سعی در جوسازی داشت پس از منتشر شدن ابعاد مختلف ماجرا و سخنان پدر مرحوم سحرخدایاری، زمین بازی را تغییر داده و این بار به آمنه سادات ذبیح پور، خبرنگار صداوسیما حمله کرده است.

اما اینگونه دروغ بافی‌ها توسط آمدنیوز تازگی نداشته و این کانال تلگرامی در این زمینه ید طولایی دارد.

به عنوان نمونه آمدنیوز در زمستان سال گذشته، تصاویر نا آرامی‌های ۹۶ را به عنوان اعتراضات بازار تهران در سال ۹۷ جا زد!

بیشتر بخوانید: انتشار تصویر قدیمی/ آمدنیوز باز هم خبر جعل کرد+ فیلم

این کانال تلگرامی که از هر فرصتی برای کشته سازی‌های دروغین استفاده می‌کند در جریان شورش‌های دی ماه ۹۶ نیز با استفاده از تصویر یک حادثه جنایی در مصر، آن را به اعتراضات اهواز نسبت داد!

با این وجود انتشار گزارش‌های روشنگرانه در حوادث مختلف از صداوسیما می‌تواند عرصه را برای رسانه‌های معاند در جهت موج سواری و بازی با افکار عمومی تنگ کرده و همچنین نقش بسزایی در افزایش سواد رسانه‌ای جامعه ایفا کند.

منبع: جام نیوز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جیغ بنفش «آمدنیوز» از گزارش روشنگرانه صداوسیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..