تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان اختتامیه جشنواره ملی شعر طنز اراک مشخص شد

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حمید حسنی دبیر جشنواره ملی شعر طنز اراک در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره این جشنواره ادبی گفت: جشنواره ملی شعر طنز اراک و داستان کوتاه اراک در مرحله داوری آثار است. چند روز آینده نتایج داوری ها مشخص و اسامی نامزد‌های دریافت جایزه و برگزیدگان نهایی  ۹ آبان ماه  معرفی می‌شوند این مراسم ۱۰  صبح در فرهنگسرای شهر اراک برگزار خواهد شد.

زمان اختتامیه جشنواره ملی شعر طنز اراک مشخص شد

وی با بیان اینکه فراخوان پنجمین دوره  جشنواره کاریکاتور را هم اعلام کردیم، گفت:هنرمندان آثارشان را برای ما می فرستند و برگزیدگان این جشنواره هم در همان روز ۹ آبان با برگزیدگان دو جشنواره دیگر شعر طنز اراک و داستان کوتاه اراک معرفی خواهند شد؛ زمان برگزاری اختتامیه جشنواره ها در سال جاری با هفته فرهنگی شهر اراک همزمان شده است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان اختتامیه جشنواره ملی شعر طنز اراک مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..