تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح یک مقام قضایی درباره حکم حبس زنی که در ابیانه آواز خوانده بود

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در خصوص شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر صدور ۱۰ سال حبس برای خانمی متهم به بی حجابی در کاشان، اساس این مطلب را کذب دانست وگفت: چنین پرونده‌ای با این محکومیت مطرح نبوده است که منجر به حکم شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه افزود:از رسانه‌های رسمی درخواست داریم رعایت امانتداری را داشته باشند و از انتشار اخبار کذب که موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می سازد اکیدا خودداری کنند ما علاقه ای نداریم معدود رسانه ها تحت تعقیب قرار بگیرند.

حبیبی تصریح کرد : رسانه ها را یار و مددکار دستگاه قضایی در خبررسانی صحیح و افزایش اطلاعات حقوقی و قضایی شهروندان می دانیم .

وی اضافه کرد : ضمنا پرونده ای که در رابطه با تک خوانی یک خانم در ملا عام در دادسرای نطنز تشکیل شده بود هنوز رای قطعی صادر نشده است.

64231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح یک مقام قضایی درباره حکم حبس زنی که در ابیانه آواز خوانده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..